Tarybos teigimu, „Eurovaistinės“ reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Konkurencijos tarybos nutarimas gali būti skundžiamas teismui.
„Eurovaistinė“ nuo 2017 metų kovo iki 2018 metų rugpjūčio pabaigos ligoninėse gimdžiusioms moterims išdalijo 50,4 tūkst. reklaminių skrajučių, kuriose nurodė, kad aktyvavus skrajutėje nurodytą kodą, vienerius metus perkant su „Eurovaistinės“ lojalumo kortele mamos ir kūdikio būtiniausioms prekėms bus taikoma 20 proc. nuolaida.
Skrajutėse taip pat buvo pateikta informacija, jog minėta nuolaida nėra taikoma sauskelnėms, pradinio maitinimo kūdikių mišiniams ir prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu.
Konkurencijos taryba nustatė, kad skrajutėse nurodyta 20 proc. nuolaida nebuvo taikyta dviejų kategorijų prekėms – vaistams ir maisto papildams.
„Tikėtina, jog vartotojai, žinodami teisingą informaciją, tai yra, jog „Eurovaistinės“ vaistinėse pateikus lojalumo kortelę vaistams bei maisto papildams nėra taikoma minėta nuolaida, būtų galėję pasirinkti kitą vaistinę“, – rašoma pranešime.
„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė teigė, kad įmonė bendradarbiavo su Konkurencijos taryba viso tyrimo metu ir skubiai ėmėsi „visų galimų aktyvių veiksmų“.
„Per žmogišką klaidą sistemoje nebuvo pritaikyta būtent ši nuolaida ir tik gavę Tarybos paklausimą sužinojome, kad tokia klaida yra. Reagavome nedelsiant, visus skrajutes užregistravusius vartotojus trumpąja žinute informavome apie situaciją ir pataisę klaidą dar metams pratęsėme nuolaidos galiojimą jau įtraukę nuolaidą ir maisto papildams, ir nereceptiniams vaistams. Šiuo metu šiuo pasiūlymu naudojasi beveik 5 tūkst. klientų“, – teigia L. Bielskė.
Konkurencijos taryba teigia, kad skirdama baudą, įvertino, jog klaidinanti reklama apie nuolaidas buvo adresuota pažeidžiamai vartotojų grupei – ką tik pagimdžiusioms moterims, tačiau atsižvelgė į lengvinančias aplinkybes, jog bendrovė pripažino pažeidimą ir jį nutraukė.
Kaip jau skelbta, „Eurovaistinei“ šių metų liepą už klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba skyrė 8,7 tūkst. eurų baudą. Taryba tuomet pranešė, kad reklama apie senjorams taikomas nuolaidas pažeidė Reklamos įstatymą.