• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po pirmadienį praėjusios liūtes valstybės įmonė Registrų centras vis dar neatstatė visų sistemų veiklos. Dėl to keblumų patiria ne tik e. sveikatos sistemos naudotojai, vaistinės, bet ir banko „Luminor“ klientai.

Po pirmadienį praėjusios liūtes valstybės įmonė Registrų centras vis dar neatstatė visų sistemų veiklos. Dėl to keblumų patiria ne tik e. sveikatos sistemos naudotojai, vaistinės, bet ir banko „Luminor“ klientai.

REKLAMA

Kaip portalą tv3.lt informavo banko atstovai, dėl nuo pirmadienio vakaro sutrikusios Registrų centro veiklos mobilųjį parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko.

„Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų per el. komercijos kanalus būdą: Smart-ID arba kodų generatorių. Smart-ID paslaugą galima aktyvuoti patiems nevykstant į banką. Jie klientas turi kodų generatorių, kviečiame naudotis juo.   Šiuos nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja tokį mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, ne mobiliojo ryšio operatoriais. Dėl banko mobilaus parašo sprendimo techninės integracijos su Registrų centro sistema, šios paslaugos atkūrimas priklauso nuo to, kada Registrų centras atkurs šias paslaugas. 

Šiuo metu banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami tiesiai į banką, tad bankas susidūrė su didelėmis apkrovomis. Visomis išgalėmis ieškome sprendimų, kaip padėti savo klientams, informuojame juos savo komunikaciniais kanalais ir patys skambiname žmonėms, ieškodami būdų kaip jiems pagelbėti“, – rašoma banko komentare.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų