„Baltika Group“, tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė, po dvejus metus trukusių derybų pasirašė sutartį su vienu didžiausių Europos universalinių parduotuvių tinklų „Peek&Cloppenburg“. Dar šiemet šio tinklo asortimentas bus papildytas „Baltika Group“ prekės ženklo „Mosaic“ moteriškų drabužių kolekcija.
„Bendradarbiavimas su „Peek&Cloppenburg“ leis įgyvendinti strateginį didmeninės „Baltika Group“ prekybos tikslą – iš Rusijos orientuotis į Vakarų Europos rinką“, – sako „Baltika Group“ valdybos pirmininkas Meelis Milder. Jo teigimu, prisistatymas viename prestižiškiausių prekybos tinklų – tvirta starto pozicija prekės ženklo žinomumui Vakarų Europoje.
Nuo lapkričio „Mosaic“ kolekcija bus siūloma 13 universalinių parduotuvių pirkėjams 5 šalyse.
„Peek&Cloppenburg“ yra didžiausias universalinių parduotuvių tinklas Vokietijoje, apimantis per 80 parduotuvių šalyje ir daugiau nei 100 visoje Europoje. Be Vokietijos, „Peek&Cloppenburg“ parduotuvės veikia Austrijoje, Belgijoje, Olandijoje, Šveicarijoje, Lenkijoje, Vengrijoje, Čekijoje ir kitose šalyse. „Peek&Cloppenburg“ savo klientams siūlo platų aukštai vertinamų prekių pasirinkimą – parduotuvėse galima rasti „Burberry“, „Hugo Boss“, „Pierre Cardin“, „Marco Polo“, „Gerry Weber“, „Mexx“, „Esprit“, „s.Oliver“, „Tommy Hilfiger“, „Tom Tailor“ drabužių.
Šiuo metu „Baltika Group“ didmeninės prekybos partneriai yra įsikūrę Baltijos šalyse, Rusijoje ir Suomijoje, neseniai didmeninė prekyba pradėta vykdyti ir Baltarusijoje.