baltika group
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „baltika group“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „baltika group“.
„Baltika“ Šiauliuose atidarė 3 parduotuves
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ šiandien Šiauliuose, laisvalaikio ir prekybos centre „Akropolis“, atidarė 3 parduotuves. Naujos „Monton“, „Mosaic“ ir „Baltman“ parduotuvės bendrovės valdomą tinklą išplėtė iki 35 parduotuvių Lietuvoje.
Tarp šiandien atidarytų parduotuvių – pirmoji vyriškų drabužių tinklo „Baltman“ parduotuvė Šiauliuose.
„Baltika Group“ Vakarų Europai pardavinės pačių vakarų kolekcijas
„Baltika Group“, tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė, po dvejus metus trukusių derybų pasirašė sutartį su vienu didžiausių Europos universalinių parduotuvių tinklų „Peek&Cloppenburg“. Dar šiemet šio tinklo asortimentas bus papildytas „Baltika Group“ prekės ženklo „Mosaic“ moteriškų drabužių kolekcija.
„Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ I ketvirčio pardavimai 13,6 mln. litų
Per pirmąjį 2008 m. ketvirtį mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse parduota prekių už 13,6 mln. litų – 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (12,47 mln. litų).
Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, metų pradžia bendrovei nebuvo lengva. Įtakos pardavimams turėjo ypač šaltas kovas, stabdęs prekybą pavasario kolekcijomis, bei rekonstrukcija „Monton“ tinkle.
Aprangos verslas: „Baltika Group“ apyvarta išaugo 34%
Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ motininė bendrovė „Baltika Group“ praneša, jog konsoliduoti bendrovės pardavimai 2007 m. išaugo 34 proc. ir sudarė 242,74 mln. litų (be PVM). Neaudituotais duomenimis, „Baltika Group“ pelnas 2007 m. sudarė 9,05 mln. litų. „Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ prekės ženklus Lietuvoje, 2007 m. pardavė prekių už 60,4 mln. litų (su PVM). Tai yra 30 proc.
Per pirmąjį 2007 m. ketvirtį „Baltika Lietuva“ pardavimai išaugo 38 proc.
Mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Lietuva“, valdanti prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, 2007 m. pirmąjį ketvirtį pardavė prekių už 12,5 mln. litų – 38 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. „Ypač sėkmingas bendrovei buvo kovo mėnuo – pardavimai siekė 4,8 mln. litų, net 61 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.