• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Avalynė yra neatsiejama kiekvieno žmogaus aprangos dalis. Tačiau renkantis batus svarbu ne tik išvaizda, bet ir kokybė bei ilgaamžiškumas. Ne paslaptis, kad batai, kaip ir bet kuris kitas produktas, gali būti pagamintas nekokybiškai arba turėti gamyklinį broką. Ką tokiu atveju daryti?

Avalynė yra neatsiejama kiekvieno žmogaus aprangos dalis. Tačiau renkantis batus svarbu ne tik išvaizda, bet ir kokybė bei ilgaamžiškumas. Ne paslaptis, kad batai, kaip ir bet kuris kitas produktas, gali būti pagamintas nekokybiškai arba turėti gamyklinį broką. Ką tokiu atveju daryti?

REKLAMA

Andrius visiems papasakojo, kad lapkritį žmonai pirkti žieminiai batai suplyšo jau kitą mėnesį, o susitarti su parduotuve atgauti pinigus ar batus pakeisti naujais – nepavyko.

Nepaavėjo nei mėnesio

Andrius savo istorija su visais pasidalijo socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“. Įraše jis nurodė, kad batus kartu su žmona įsigijo Kauno „Akropolyje“ esančioje parduotuvėje „Danija“ lapkričio 17 dieną už 99,99 Eur. Kaina buvo su nuolaida, iš pradžių batai kainavo 159,99 Eur. Tačiau jau gruodžio mėnesį „įdomiai atsilaisvino“ batų raištelis.

„Gruodžio mėnesį žmona sako, kažkaip įdomiai atsilaisvino batų raištelis, gal gali pasižiūrėt? Pažiūriu – išplyšo suvarstymo priekyje, į odą įsiūta kilpelė, per kurią veriasi batraištis.

REKLAMA
REKLAMA

Vieta tokia, kur realiai, kad išplėštum, nežinau, ką reikia daryti“, – nurodo Andrius.

Sunkiau, nei tikėjosi

Šių metų sausio 18 dieną Andrius kreipėsi į tą pačią „Danija“ parduotuvę, kur juos įsigijo, pateikė batus, pirkimo čekį bei užpildė pretenziją pažymėdamas, kad nori pakeisti batus tokiais pačiais naujais arba atgauti už juos pinigus. Bet tuomet suprato, kad nebus taip paprasta, kaip tikėjosi.

REKLAMA

„Mums paaiškina, kad batus siųs ekspertizei UAB „Danbalt International“. Atsakymo apie priimtą sprendimą sulauksime per 14 darbo dienų ir įteikia mums informavimo pirkėjui blanką, kurį žmonai pasirašius, originalą pasiima, kopiją įteikia mums“, – nurodo Andrius.

Vyras neslepia nuostabos, kad batai siunčiami ekspertizei, o ne pakeičiami iš karto.

„Pasiteirauju, kodėl, kai akivaizdžiai matosi, kad batas suplyšo ne dėl mūsų kaltės, jo negali pakeisti iš karto, konsultantė – pardavėja nurodo, kad nieko nesprendžia ir „tokia yra jų nusistatyta tvarka“, – pasakoja Andrius.

REKLAMA
REKLAMA

Parduotuvė terminą nustatė pati?

Andriui ir jo žmonai įteiktame informavimo pirkėjui blanke aiškiai nurodyta, kad priimtą sprendimą „Danbalt International“ pateiks per 14 darbo dienų.

Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su „Danbalt International“, įmonės pardavimų ir operacijų vadovė Karolina Blekaitytė nurodo, kad pateikta pretenzija turi būti išnagrinėta per 14 kalendorinių dienų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Klientams, įsigijusiems galimai nekokybišką avalynę, rekomenduojame per 2 metus nuo pirkimo dienos kreiptis į artimiausią tinklo parduotuvę su pirkimą įrodančiu dokumentu bei įsigyta avalyne ir pateikti pretenziją. Ji bus išnagrinėta per 14 kalendorinių dienų ir pirkėjui bus pateiktas atsakymas“, – nurodo K. Blekaitytė.

Atsakymo nesulaukė

Jokių žinių iš parduotuvės apie išnagrinėtą pretenziją ir priimtą sprendimą Andrius su žmona nesulaukė, tad vasario 6 dieną vėl kreipėsi į „Danija“ parduotuvę.

REKLAMA

„Paaiškinu, kad lauke yra žiema, žmona net tam skirto sezono batais vaikščioti negalėjo, todėl įsigijome kitus batus, todėl norime nutraukti pirkimo sutartį ir susigrąžinti sumokėtus pinigus už nekokybiškus batus pinigus“, – pasakoja Andrius.

Parduotuvė, savo ruožtu, pasisiūlė batus sutaisyti.

„Paaiškinu, kad taisytų batų nenorime, taip pat jau neketiname keisti batų į tokius pačius, kadangi negalėdami laukti beveik mėnesio laiko įsigijome kitus žieminius batus.

REKLAMA

Pardavėja – konsultantė paaiškina, kad su mumis „RYTOJ“ susisieks „Danbalt International“ administracija“, – pasakoja Andrius.

Liko nieko nepešę

Praėjus 5 dienoms nuo paskutinio apsilankymo parduotuvėje ir nesulaukus jokio skambučio, Andrius su žmona vėl ėmėsi iniciatyvos į savo rankas.

Pusvalandį pralaukus, kol pardavėja „kažko ieško“, atrodo, kad viskas gali pasibaigti atgautais pinigais, tačiau pardavėja staiga persigalvoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nurodo, kad bus grąžinti pinigai. Atsakome, kad pinigų grąžinimas mus tenkina, tačiau tada konsultantė pasitaiso, kad mums grąžinami batai, kadangi šališkas „Danbalt International“ ekspertas nustatė, kad „brokas yra mažareikšmis, pinigų grąžinti negali, bet siūlo batus taisyti“, – nurodo Andrius.

Andrius įtaria, kad priimto sprendimo dokumentą atspausdino jau jiems laukiant pačioje parduotuvėje, kadangi dokumentas neturėjo nei datos, nei registracijos numerio.

REKLAMA

„Turiu įtarimą, kad sprendimo priėmimo blanko tekstą be datos ir registracijos mums atspausdino tuo laiku, kol mes pusę valandos stovėjome „DANIJOS“ parduotuvėje, laukdami, kol mums bus suteikta informacija apie batus.

Batai buvo mums grąžinti tokie, kokius ir palikome 2025–01–18“, – savo patirtimi dalijasi Andrius.

„Mažareikšmis daikto trūkumas“

Priežastis, dėl kurios Andriui nepavyko atgauti už batus sumokėtų pinigų – mažareikšmis daikto trūkumas.

REKLAMA

„Danbalt International“ įmonės pardavimų ir operacijų vadovė Karolina Blekaitytė teigia, kad parduotuvė nustato, ar trūkumas yra mažareikšmis remiantis Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos (VVTAT) nurodymais.

„Prekių trūkumai laikomi neesminiais, kai nustatoma, jog trūkumas lengvai ir greitai pašalinamas, pvz., nedidelių detalių/dalių keitimas ar pritvirtinimas“, – nurodo K. Blekaitytė.

Kilus konfliktui dėl to, ar trūkumas yra mažareikšmis, VVTAT nurodo, kad kiekvienas atvejis nagrinėjamas atskirai, atsižvelgiant į tai:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
  • Ar trūkumas gali būti pašalintas, jei taip, tai kokiomis darbo ir laiko sąnaudomis.
  • Kokią įtaką trūkumo šalinimas turi būsimai daikto būklei.
  • Kokią įtaką trūkumo šalinimas daro vartotojo teisei naudotis daiktu.

Pasiduoti neketina

Andrius tikina, kad pinigų atgauti jau nebesitiki. Tačiau nuleisti rankų neketina ir pateikė prašymą VVTAT  išnagrinėti šią situaciją.

„Tebūnie, pinigų gal ir neatgausime, bet tegul kiti pirkėjai žino, kaip yra sprendžiamos problemos, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė, kaip lieki ir be batų, ir be sumokėtų už juos pinigų.

REKLAMA

Ir dar, kad pagal nusistatytą vidaus tvarką „Danbalt International“ gali nesilaikyti įstatymais nustatytų terminų, neinformuoti ar visiškai pamiršti pirkėją“, – pasakoja Andrius.

Parduotuvė apgailestauja

„Danbalt International“ įmonės pardavimų ir operacijų vadovė Karolina Blekaitytė nurodo, kad nagrinėjimo procesas truko ilgiau nei turėtų dėl darbuotojo aplaidumo.

„Pretenzijos nagrinėjimo procesas truko ilgiau dėl už kokybę atsakingo parduotuvės darbuotojo aplaidumo. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, ją nagrinėjame ir imamės būtinų įmonės procesų pakeitimų, kad užkirstume kelią tokiems atvejams ateityje“, – tikina K. Blekaitytė.

Boikotuoti Danijos batu parduotuve!
Kitaip nepasymokis.
Prisiveza is europos sandeliu uzdulejusius batus sukietejusiais padais ir dar bando istumt uz dviguba kaina, tad jau geriau savaitgaliui nuskrist svetur ir geros kokybes naujus modelius nusipirkti nei sulaukti lietuvoj dvieju metu senumo utilizuotus papigiai is sandeliu
Panašu, kad kinietišką šlamštą pardavinėja ir dar iš kliento tyčiojasi ta Danija
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų