Atrodo, kad viskas, prie ko prisiliečia Raimonda, tampa ypatingomis istorijomis. O ir iki pat šių dienų Raimondos gyvenimas labai priminė amerikietiškus kalnelius. 2015 metais į „Alytaus keramiką“ ji buvo pakviesta kaip pardavimų vadybininkė. Nuo 1937 m. veikiančią įmonę neseniai buvo įsigiję nauji akcininkai, kurie iš visų jėgų stengėsi prikelti merdinčią gamyklą naujam gyvenimui. Tiek akcininkai, tiek R. Radvilavičienė turėjo gražių idėjų, kaip įmonę vėl paversti sėkminga, tačiau realybė pasirodė negailestinga – 2016 metų pabaigoje teko stabdyti gamybą.
„Tuo metu gamykloje dirbo 65 žmonės. Juos teko atleisti. Tai priėmiau kaip asmeninę nesėkmę, nes per tuos vienus darbo metus šią vietą spėjau įsimylėti. Visgi supratome, kad daugiau gaminti plytų nebegalime. Iki tol jas tiekdavome vienam iš didžiausių Lietuvos prekybos centrų. Kartą jo atstovai paprašė pagaminti molio miltų, tačiau tuo metu turėjome tik du malūnus, iš kurių vienas neveikė, o kito reikėjo plytų gamybai. Kai galiausiai molio miltų pagaminome, paaiškėjo, kad tas prekybos centras jų jau buvo parsivežęs iš Lenkijos“, – laidoje pasakos R. Radvilavičienė.
Televizijos žiūrovams moteris atskleis, kur visgi panaudojo molio miltus bei išduos paslaptį, kaip gimė idėja pradėti gaminti molio tinką, kuris galiausiai tapo asmeninio verslo bei naujo prekės ženklo pradžia.
Verslo pradžioje netrūko kuriozų, rizikų ir kitų iššūkių, su kuriais Raimonda tvarkėsi ne visai tradiciniais būdais. Kokie jie? Apie visa tai verslininkė papasakos jau šį šeštadienį.
Taip pat laidoje Raimonda prisimins laikus, kai „Alytaus keramika“ nutraukė plytų gamybą. Tuo metu įmonė turėjo kiek daugiau nei 300 tūkst. eurų skolų, todėl, stengdamasi jas mažinti, R. Radvilavičienė vertėsi per galvą. Ko gero, niekas nenustebtų, jei dirbant tokiomis sąlygomis pradėtų stigti motyvacijos, tačiau Raimonda labai tikėjo, kad nauja kryptis – molio tinko gamyba – gali tapti sėkminga.
2020 metais R. Radvilavičienė suprato, kad norėdama auginti „Mr. Clay“ prekės ženklą, ji privalo atsiskirti nuo „Alytaus keramikos“. Pastarosios akcininkai tam neprieštaravo, tad šiandien jauna moteris vadovauja jau dviem įmonėms – vienai klestinčiai bei kitai, laukiančiai geresnių laikų.
Televizijos žiūrovams R. Radvilavičienė ne tik papasakos išskirtinę savo sėkmės istoriją, bet ir atskleis, kokių vertingų pamokų išmoko per pastaruosius metus. Taip pat ji pažers patarimų jauniesiems verslininkams. Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį? Iš kur semtis motyvacijos? Kaip reaguoti į pirmas nesėkmes?
O SEB banko verslo klientų paslaugų departamento direktorė Rūta Gucu apžvelgs Lietuvos verslumo statistiką. Kokia dalis žmonių galvoja apie nuosavą verslą, o kokia tam niekada nesiryžtų? Kas gyventojus labiausiai atgraso nuo šios minties?
Tuo tarpu vedėjas Leonardas Pobedonoscevas tradiciškai į susitikimo su pašnekovais vietas keliaus elektromobiliu. Įsijungę laidą sužinosite, kiek kilometrų jis nuvažiuos ir kiek tai kainuos.
Laida „Tylūs geradariai“ – šeštadieniais, 9.30 val. per TV3!