Vokietijos kanclerė Angela Merkel ketvirtadienį pristatė naują kampaniją, skirtą įtikinti vokiečius Europos vienybės nauda, tuo tarpu euroskepticizmas didžiausioje kontinento ekonomikoje auga, informuoja AFP.
Kanclerė naują kampaniją „Aš noriu Europos“ pristatė vaizdo žinute, kurioje gyrė Europos bendradarbiavimo privalumus ir sakė, kad jie atnešė "taiką, klestėjimą ir sutarimą su kaimynėmis".
"Mes išgyvename vieną iš didžiausių Europos krizių. Krizė susidarė per daugybę metų, todėl mums prireiks daug laiko, kad ją įveiktume. Tačiau esu giliai įsitikinusi, kad kai ją įveiksime, euro zona ir Europos Sąjunga (ES) bus tvaresnės ir tvirtesnės", - kalbėjo A. Merkel.
Kampanija "Aš noriu Europos" subūrė buvusius ir esamus politikus, tarp kurių ir prezidentas Joachimas Gaukas (Joachim Gauck), A. Merkel, buvęs kancleris Helmutas Šmitas (Helmut Schmidt) bei įžymybės, tokios kaip Vokietijos futbolo rinktinės kapitonas Filipas Lamas (Philipp Lahm).
Sprendžiant euro zonos skolų krizę visos akys nukreiptos į Vokietiją - didžiausią prasiskolinusių šalių gelbėtoją. Tačiau, remiantis pastaruoju metu atliekamų apklausų duomenimis, vis daugiau vokiečių nebenori gelbėti skolose skendinčių valstybių, tokių kaip Graikija.
Praėjusią savaitę atliktos apklausos duomenimis, tik 50 proc. vokiečių referendume balsuotų už tolesnę šalies narystę euro zonoje.