Šis sunkus sprendimas reiškia, jog už greičio ruožo nevykdymą, jis praranda bet kokias galimybes toliau kovoti dėl aukštesnių pozicijų. Vietoje to, geriausiu atveju, jis Dakaro ralį galės užbaigti tik dėl sportinio intereso.
„Iš maratono greičio ruožo esam priversti trauktis. Bandėm dar toliau važiuoti, bet matau, kad, tiesiog, automobilis gali likti kopose“, – sakė V.Žala.
„Buvo gili, gili duobė. Pataikėme nosimi tiesiai, tiesiai. Greitis nebuvo didelis, bet to užteko, kad šakės vienas iš tvirtinimų atitrūktų“, – įvykių eigą pasakojo lietuvis.
„Negalime pakeisti, nes dalis varžto liko savo vietoje. Bandėm toliau važiuoti, tvirtinti diržu, bet matau, kad per didelė rizika. Net paprastu keliu važiuojant ji yra sunkiai valdoma“, – pridūrė sportininkas.
V.Žala maratoninio greičio ruožo pradžioje palaikė aukštą tempą, tada vienoje atkarpoje prarado daugiau nei pusvalandį ir iš 12 vietos nukrito į 36-ą. Vėliau V. Žalos ir P. Fiuza ekipažas didino važiavimo tempą, bet šiandienos ir Dakaro ralio pasirodymą sugadino technikos gedimai.
Šiemet V. Žala buvo vienas realiausių pretendentų pagerinti Lietuvos ir Baltijos šalių rekordą – įsitvirtinti greičiausiųjų dešimtuke. Po 5 greičio ruožų bendroje įskaitoje jis buvo 7-as.
Po šiandienos įvykių visas dėmesys bus nukreiptas į Benediktą Vanagą. Jis po 5 greičio ruožų buvo 14-as, o maratone demonstravo stabilų tempą ir penktadienį taip pat buvo 14-as.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.