• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su skausmu paskutines kelias dienas kovojęs klaipėdietis Modestas Siliūnas turėjo vieną tikslą – įveikti savo pirmąjį Dakaro ralį ir gauti dalyvio medalį. Po kritimo nuo motociklo sportininkas nekėlė sau podiumo vertų tikslų. Labai apmaudu, tačiau ir finišuoti ralio įskaitoje sportininkui šiemet nepavyks. 

Su skausmu paskutines kelias dienas kovojęs klaipėdietis Modestas Siliūnas turėjo vieną tikslą – įveikti savo pirmąjį Dakaro ralį ir gauti dalyvio medalį. Po kritimo nuo motociklo sportininkas nekėlė sau podiumo vertų tikslų. Labai apmaudu, tačiau ir finišuoti ralio įskaitoje sportininkui šiemet nepavyks. 

REKLAMA

Šeštajame, maratoniniame greičio ruože klaipėdietis paskutinį kartą organizatorių navigacijos sistemoje buvo užfiksuotas 152 kilometro kelio taške. Tačiau vėliau bivako A taip ir nepasiekė. Kaip Arūnui Gelažninkui pasakojo kuro užpylimo zonoje sutiktas keturratininkas Antanas Kanopkinas, kopose M. Siliūnas nebepajėgė pakelti motociklo, negali pavažiuoti ir kviečiasi organizatorių sraigtasparnį.

Vėliau šią žinią žinute komandai patvirtino ir pats sportininkas.

„Man viskas gerai, bet Dakaras baigėsi. Ačiū visiems. Dabar esu starte ir turbūt kažkur veš, berods į bivaką, iš kurio startavome,“ – rašė klaipėdietis.

REKLAMA
REKLAMA

M. Siliūno kelias Dakare tikrai nebuvo rožėmis klotas. Pirmuose etapuose klaipėdietis neišvengė skaudžių kritimų ant akmenų. Vienas iš kritimų antrajame greičio ruože apdaužė ne tik motociklą, bet ir patį lenktynininką. Būtent po šio kritimo, ralio dalyvį pradėjo kamuoti stiprūs petiess skausmai, ypatingai paaštrėjantys po ilgų ralio dienų.

REKLAMA

Po penktojo greičio ruožo kapitalinio remonto reikėjo ne tik M. Siliūnui, bet ir jo motociklui. Kaip kalbėjo pats sportininkas, greičių dėžė pradėjo streikuoti, bėgiai sunkiau jungėsi, kartais net išmesdavo įmuštą bėgį. Mechanikų komandai testuojant motociklą buvo užsikirtęs galinis ratas, kuris neatsiblokavo nuspaudus sankabą – tai išdavė, kad yra sukibę du dantračiai. Keičiant tepalą taip pat buvo rasta daug dantračių nuolaužų, dėl ko galiausiai buvo nuspręsta pakeisti variklį nauju ir gauti baudą. 

Penktajame greičio ruože bendroje motociklų įskaitoje M. Siliūnas finišavo 69 vietoje, „Rally2“ klasėje – 47 vietoje. Bendroje įskaitoje po penkių ralio dienų, „Rally 2“ klasėje klaipėdietis užėmė 43-ąją vietą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų