Šeštajame, maratoniniame greičio ruože klaipėdietis paskutinį kartą organizatorių navigacijos sistemoje buvo užfiksuotas 152 kilometro kelio taške. Tačiau vėliau bivako A taip ir nepasiekė. Kaip Arūnui Gelažninkui pasakojo kuro užpylimo zonoje sutiktas keturratininkas Antanas Kanopkinas, kopose M. Siliūnas nebepajėgė pakelti motociklo, negali pavažiuoti ir kviečiasi organizatorių sraigtasparnį.
Vėliau šią žinią žinute komandai patvirtino ir pats sportininkas.
„Man viskas gerai, bet Dakaras baigėsi. Ačiū visiems. Dabar esu starte ir turbūt kažkur veš, berods į bivaką, iš kurio startavome,“ – rašė klaipėdietis.
M. Siliūno kelias Dakare tikrai nebuvo rožėmis klotas. Pirmuose etapuose klaipėdietis neišvengė skaudžių kritimų ant akmenų. Vienas iš kritimų antrajame greičio ruože apdaužė ne tik motociklą, bet ir patį lenktynininką. Būtent po šio kritimo, ralio dalyvį pradėjo kamuoti stiprūs petiess skausmai, ypatingai paaštrėjantys po ilgų ralio dienų.
Po penktojo greičio ruožo kapitalinio remonto reikėjo ne tik M. Siliūnui, bet ir jo motociklui. Kaip kalbėjo pats sportininkas, greičių dėžė pradėjo streikuoti, bėgiai sunkiau jungėsi, kartais net išmesdavo įmuštą bėgį. Mechanikų komandai testuojant motociklą buvo užsikirtęs galinis ratas, kuris neatsiblokavo nuspaudus sankabą – tai išdavė, kad yra sukibę du dantračiai. Keičiant tepalą taip pat buvo rasta daug dantračių nuolaužų, dėl ko galiausiai buvo nuspręsta pakeisti variklį nauju ir gauti baudą.
Penktajame greičio ruože bendroje motociklų įskaitoje M. Siliūnas finišavo 69 vietoje, „Rally2“ klasėje – 47 vietoje. Bendroje įskaitoje po penkių ralio dienų, „Rally 2“ klasėje klaipėdietis užėmė 43-ąją vietą.