Ji vyko sausoje trasoje ir palankiu lenktynėms oru, o ir 20 laipsnių šilumos nelaužė kaulų nei sportininkams, nei perkaitino variklių.
Visgi pirmieji bandymai buvo gana atsargūs, siekiant prisijaukinti trasą.
Kaip dažnai būna tokiais atvejais, iššūkį metė jauniausioji per visą 23-jų čia vykstančių lenktynių istoriją „GBY by JR Motorsport“ komanda, kurios sportininkai Rokas Baciuška, Justas Jonušis ir Vilius Kibildis vairuoja Nyderlandų meistrų varžyboms parengtą „BMW M4 Silhoutte“ automobilį.
26-ajame rate ji išvystė vidutinį 132,41 km/val. greitį, o ratą įveikė per 1 min. 12.920 sek.
Vos 0,451 sek. nuo lyderės atsiliko Joost Ursem vadovaujama Nyderlandų „Strack Racing By JR Motorsport“ komanda, kurios lenktynininkai Steve Vanbellingen, Ted van Vilet ir Bas Schouten vairuoja keturių litrų darbo tūrio variklį turintį BMW E92 M3 ir varžosi SP4 klasėje.
Svečiai pasirodė ne iš kukliųjų – trečioje vietoje Estijos „KSB Racing by Jõujaam“ komanda, atsivežusi tik didžiausią – 7 litrų darbo tūrio variklį turintį 2018 m gamybos „Ford Madstang“.
Jį vairuoja Suomijos lenktynininkai Raimo „Ransu“ Kesseli, Magnus „Mankka“ Collin ir Palangoje debiutuojantis Markku Blomqvist, turintis nemenką kitų įvairių lenktynių, tarp jų ir ilgų nuotolių, praktiką.
Ketvirta buvo dar viena Estijos sportininkų „Jõujaam“ komanda, lenktyniaujanti su BMW E36.
Į trasą išriedėjus antrajai sportininkų grupei jų automobiliai ne riedėjo, o skriete skriejo.
1min. 10.841sek. – per tokį laiką, artėjantį prie rekordinio, ratą įveikė „Porsche Baltic GT3“ komandos sportininkai Robertas Kupčikas, Rokas Kvaraciejus ir Tautvydas Rudokas.
Į 1 min, 11 su trupučiu sekundės tilpo dar keturios komandos.
Taigi, sparta didėja, kova aštrėja. Ji virte užvirs rytoj, kai bus surengta dar viena treniruočių sesija ir ją vainikuosiančios kvalifikacinės varžybos, kuriose bus kovojama dėl pirmosios starto pozicijos šeštadienio lenktynėse.