Bene garsiausio dykumų lenktynių trilerio herojumi ir laikomas Jean-Louis Schlesser. Savo karjerą jis pradėjo „žiedo“ trasose ir netgi prasimušė į „Formulės 1“ pasaulį, kuriame sukosi 1983 -1988 metais. Tiesa, čia prancūzui nepavyko pasiekti gerų rezultatų ar pelnyti nors vieną tašką, tačiau į istoriją jis pateko 1988-aisiais „Grand Prix lenktynėse Monzoje įsivėlęs į incidentą su Ayrtonu Senna.
Kai finišas atrodė ranka pasiekiamas, brazilas lenkė Schlesserą dviem ratais, tačiau pastarasis taip nevykusiai bandė praleisti lenktynių lyderį, kad viskas baigėsi kontaktu su „McLaren“ bolidu ir nutrūkusia šios komandos pergalių serija. Net po dvidešimt penkerių metų, 2013-ųjų Monako „Grand Prix“ metu liūdną istoriją prisiminęs „McLaren“ vadovas Ronas Dennisas apibūdino Schlesserą kaip „žmogų, kuris sugriovė mano gyvenimą ir mūsų puikų rekordą 1988-aisiais“.
Dykumose prancūzui sekėsi nepalyginamai geriau. Po pirmojo starto 1984-aisiais Schlesseras pradėjo reguliariai dalyvauti Dakaro ralyje ir netgi kurti originalios konstrukcijos bagius. 1999 ir 2000 metais „dykumų lapinu“ pravardžiuotas Jean-Louis sugebėjo įveikti visus varžovus ir du metus paeiliui parsigabenti namo auksinę beduino statulėlę. Tačiau užsimojęs tapti „hat-trick“ klubo nariu ir pelnyti trečią pergalę iš eilės, jis griebėsi itin rizikingo plano, turėjusio pristabdyti tuo metu bendroje įskaitose lyderiavusį „Mitsubishi“ ekipos pilotą Hiroshi Masuoką.
Prancūzas įkalbėjo savo komandos draugą Jose Maria Servia, vairavusį antrąjį „Schlesser-Renault-Buggy“, paskutiniojo etapo starte užlįsti prieš H. Masuoką ir į trasą pajudėti anksčiau nei priklauso. Ralio taisyklės taip daryti nedraudžia, bet už „nesusigaudymą laiko kortelėje“ teisėjai skiria baudą. Ispanas su avantiūra sutiko - pasileidęs į trasą prieš pat japoną pasinaudojo tuo, kad lenkimui tinkamų vietų tame rože nebuvo ir dosniai šėrė „Mitsubishi“ ekipažą dulkėmis.
Kai neapsikentęs H. Masuoka visgi bandė lenkti J. M. Servia bagį, kliudė akmenį ir išmušė kairį galinį ratą. Kadangi ši dvikova buvo nufilmuota iš lyderius lydėjusio organizatorių sraigtasparnio, visą pasaulį apskriejo vaizdai, kaip priverstinio sustojimo savitvardą praradęs H. Masuoka šturmanas bando stabdyti „Schlesser Buggy“, vos neatsiduria po jo ratais, o vėliau iš nevilties daužo šalmą į žemę.
Galiausiai viskas baigėsi tuo, kad nors Jean-Louis Schlesseras finišą pasiekė pirmas, pergale pasidžiaugė vos valandą. Išnagrinėję „Mitsubishi“ komandos protestą Dakaro ralio organizatoriai už nesportišką elgesį diskvalifikavo abu „Schlesser-Renault-Buggy“ ekipažus ir taip atvėrė kelią ant aukščiausio garbės pakylos laiptelio Juttai Kleinschmidt. Iki šios dramos užėmusiai tik penktąją vietą automobilių įskaitoje.
Prietaringesni Dakaro fanai prisimindami šią istoriją kraipo galvą, kad tokiu elgesiu J. L. Schlesseras išbarstė savo karmos taškų rezervą, nes vėlesniais metais dykumų maratone jam fatališkai nesisekė: 2002-aisiais šeštajame greičio ruože Maroko Atlaso kalnuose „Schlesser Buggy“ visiškai sudegė. Tuo tarpu H. Masuoka užtikrintai triumfavo su kartus iš eilės.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.