REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelio namuose yra vandens skaitiklis. Jis matuoja, kiek vandens sunaudojome ir pagal šiuos duomenis mokame mokesčius. „Vilniaus vandenys“ teigia, kad šie įrenginiai – ne amžini, todėl juos periodiškai reikėtų pakeisti.

Daugelio namuose yra vandens skaitiklis. Jis matuoja, kiek vandens sunaudojome ir pagal šiuos duomenis mokame mokesčius. „Vilniaus vandenys“ teigia, kad šie įrenginiai – ne amžini, todėl juos periodiškai reikėtų pakeisti.

REKLAMA

„Vilniaus vandenų“ atstovė spaudai Renata Smalskė skaičiuoja, kad šiuo metu įmonė aptarnauja virš 300 tūkstančių vandens apskaitos prietaisų, o kasmet pakeičia ar įrengia apie 44 tūkstančius.

„Vilniaus vandenys“ aptarnauja apie 320 000 vnt. apskaitos prietaisų. Aptarnavimo zoną sudaro: Vilnius, Nemenčinė, Pabradė, Švenčionys, Švenčionėliai, Šalčininkai ir Eišiškės. 2020 metais buvo pakeista/įrengta – 44 964 vnt. apskaitos prietaisų. 2019 metais – 44 219 vnt.“, – teigia R. Smalskė.

Keisti reikia kas 6 metus

Pasidomėjus, kaip dažnai reikia keisti vandens skaitiklius, R. Smalskė teigia, kad butuose ir individualiuose namuose esančius skaitiklius keisti reikia kas 6 metus, tačiau tai padaryti gali prireikti ir anksčiau.

REKLAMA
REKLAMA

„Skaitiklius pirmiausiai pradedame keisti namuose, kuriuose nustatytas didžiausias vandens suvartojimo skirtumas tarp namo įvadinio ir butų skaitiklių rodmenų. Pagal teisinį reglamentavimą, pastatų įvadinių skaitiklių metrologinės patikros galiojimo laikas yra 2 metai, o daugiabučių namų butuose ir individualiuose namuose įrengtų skaitiklių – 6 metai“, – pasakoja atstovė spaudai.

REKLAMA

Ji prideda, kad gyventojams skaitiklio pakeitimo paslauga nemokama, todėl nereikėtų baimintis piniginės paplonėjimo. R. Smalskė klientams, įtariantiems, kad skaitiklis sugedo, pataria nedvejoti ir kreiptis į įmonę, teikiančią vandens tiekimo paslaugas.

„Jeigu klientas įtaria, kad apskaitos prietaisas neteisingai fiksuoja suvartojamą vandens kiekį, turėtų kreiptis į mūsų įmonę. Mes pakeičiame skaitiklį, o nuimtą pateikiame metrologinei patikrai ir tik gavę išvadas matome, ar skaitiklis teisingai fiksavo duomenis, ar ne.

Taip pat apskaitos prietaisas gali neveikti – nefiksuoti suvartoto vandens kiekio. Tai pastebėjęs klientas turėtų skambinti visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu 19118, registruoti apskaitos prietaiso gedimą, o mes savo ruožtu nuvyktume ir pakeistume“, – teigia R. Smalskė.

REKLAMA
REKLAMA

Pasitaiko ir sukčių

„Vilniaus vandenų“ atstovė spaudai atvirauja, kad per metus pasitaiko apie 50 atvejų, kai skaitikliai pažeidžiami, perkeliami ar nuimami pačių gyventojų. Atstovės teigimu, dalis šių atvejų būna gyventojų bandymas apgauti skaitiklį.

„Per metus skaitiklių (pačio skaitiklio pažeidimas, nuėmimas, perkėlimas) ar jų plombų pažeidimų fiksuojama vidutiniškai apie 50.  Tačiau tik vos keli atvejai yra „bandymai apgauti skaitiklį“ ant jo uždėjus magnetą ar specialiai mechaniškai pažeidus“, – pasakoja R. Smalskė.

Pasirodo, kad piktybinis skaitiklių gadinimas, gali grėsti ir kelių šimtų eurų bauda.

„Tokiu atveju, kai pažeidžiamas skaitiklis, klientas turi padengti sugadinto skaitiklio ir mūsų darbuotojų skaitiklio keitimo kaštus. Baudos gali siekti nuo keliasdešimt iki kelių šimtų eurų, tačiau visuomet pirmiausiai ieškome dialogo su klientu, bandome išsiaiškinti priežastis, kodėl skaitiklis buvo sugadintas, kaip sugadintas. Siekiame ne nubausti, o užkirsti kelią tokioms situacijoms ateityje“, – teigia atstovė spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų