• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Registrų centrą vis dar kamuoja problemos: stringa viena iš paslaugų

papildyta 10.40 val.

Registrų centre dar stringa Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga, teigia notarai, pats centras nurodo, kad trikdžių pastaruoju metu nenustatyta.

Registrų centre dar stringa Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga, teigia notarai, pats centras nurodo, kad trikdžių pastaruoju metu nenustatyta.

REKLAMA

„Vienas pagrindinių notaro įrankių – Registrų centro valdoma Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga (NETSVEP) – dirba visiškai nestabiliai, nuolat stringa, dėl to notarinių veiksmų atlikimas užsitęsia, gaištamas tiek klientų, tiek notarų ir jų darbuotojų laikas“, – ketvirtadienį išplatintame pranešime teigė Lietuvos notarų rūmų prezidentas Marius Stračkaitis.

Anot jo, minėtą sistemą nuolat ištinka trumpalaikiai sutrikimai, ji nuolat „lūžta“, dažnai nepavyksta išsaugoti sutarties duomenų, o Registrų centras į Notarų rūmų raštiškus užklausimus nereaguoja.

Pasak notarų, kiti naudojami valstybiniai registrai veikia, bet lėčiau.

„Nuo pat liepos 20 dieną Registrų centrą ištikusios krizės, kai liūtis užliejo duomenų centrą, neveikia notarų darbinės aplinkos – sistemos eNotaras – sąsajos su Nekilnojamojo turto registru“, – teigiama pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus BNS informavo, kad minėta NETSVEP „šią savaitę, kaip ir iki šiol, veikia įprastiniu režimu“.

REKLAMA

„Pastaruoju metu jokie incidentai iš išorės ar vidaus vartotojų nebuvo registruoti. Antradienį notarai, pasinaudodami NETSVEP, iš viso įregistravo 829 NT sandorius, trečiadienį – 960, ketvirtadienį iki 10 val. – 138. Kitas notarų veiklos įrankis „E. notaras“ sėkmingai siunčia užklausas į Nekilnojamojo turto registrą – vien per šią savaitę jų sulaukėme 4284“, – nurodė Registrų centro atstovas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, šią savaitę centras sulaukė Notarų rūmų užklausos dėl sistemų naudojimo ir nedelsiant patikrino visas notarų naudojamas sistemas ir jiems teikiamas paslaugas.

„Jokių trikdžių nenustatyta. Susidūrus su trikdžiais notarų dar kartą prašome pranešti mums individualiai. Primename, kad Registrų centre išskirtinai notarų konsultacijoms ir trikdžiams šalinti dirba daugiau kaip 10 konsultantų komanda“, – tvirtino M. Samkus.

Po liepos 20 dienos liūties Vilniuje, užliejus Registrų centro serverines, sutriko šios valstybės įmonės teikiamos paslaugos. Jos, centro teigimu, buvo atkurtos per kelias dienas, ilgiausiai, t.y. daugiau nei savaitę užtruko e.sveikatos sistemos atstatymas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų