„Sulaukėme pranešimų apie sukčių platinamas melagingas neva iš banko siunčiamas SMS žinutes. Jose sukčiai informuoja žmones apie iš banko gautą pranešimą ir atsiunčia nuorodą į interneto banko svetainę. Neatidarykite tokių nuorodų ir jokiu būdu neveskite savo prisijungimo duomenų į netikrą svetainę. Būkite budrūs!“ – socialiniuose tinkluose rašė SEB bankas.
Bankas įspėja klientus neatidaryti tokių nuorodų ir jokiu būdu nevesti savo prisijungimo duomenų į netikrą svetainę.
„Sukčiavimas, kai siunčiami SMS pranešimai neva iš banko, yra gana naujas sukčiavimo būdas Lietuvoje, todėl žmonės turėtų būti budrūs ir atidūs. Rekomenduojame neatidaryti SMS žinutėmis siunčiamų nuorodų, o atidarius interneto svetainę visada patikrinti naršyklės adreso lauką ir įsitikinti, kad tai yra oficiali interneto banko svetainė“, – sako SEB banko Prevencijos departamento direktorius Audrius Šapola.
Bankas įspėja klientus, kad svarbu patikrinti, kad vesdami savo prisijungimo duomenis, būtų atsidarę tikrą SEB interneto svetainę e.seb.lt. Taip pat bankas savo klientams nesiunčia ir sutrumpintų nuorodų į interneto banką (//bit.ly).
Klientus bankas ragina išlikti budriems ir visada kritiškai vertinti gaunamus pranešimus (el. laiškus, SMS pranešimus, kt.), kuriuose yra prašymai atidaryti atsiųstą priedą ar nuorodą, įvesti prisijungimo prie interneto banko duomenis.
Jei kilo abejonių dėl gauto pranešimo, SEB banko klientai gali bet kuriuo paros metu skambinti į SEB banką ir pasitikslinti tel. +370 5 268 2800 arba „Skype“ programa („SEB.Lietuvoje“).