• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelionės traukiniu, kai šie tapo greiti ir patogūs, virto vienu malonumu. Aišku, taip neatrodo, jei traukinys sausakimšas ir tenka įsitaisyti ant laiptų arba valandos trukmės kelionę prastovėti. Vilnietis Rimvydas dalinasi savo kelionės į Kauną įspūdžiais ir piktinasi, kodėl „Lietuvos geležinkeliai“ nesugeba užtikrinti patogios kelionės.

Kelionės traukiniu, kai šie tapo greiti ir patogūs, virto vienu malonumu. Aišku, taip neatrodo, jei traukinys sausakimšas ir tenka įsitaisyti ant laiptų arba valandos trukmės kelionę prastovėti. Vilnietis Rimvydas dalinasi savo kelionės į Kauną įspūdžiais ir piktinasi, kodėl „Lietuvos geležinkeliai“ nesugeba užtikrinti patogios kelionės.

REKLAMA

Portalą tv3.lt pasiekė vilniečio Rimvydo skundas apie kelionę greituoju traukiniu Vilnius-Kaunas, kuri, kaip teigė skaitytojas, virto tikrų tikriausia tragikomedija.

Tik gavo nurodymą kreiptis kitur

15 metų kasdien traukiniais važinėjantis vaikinas sako, kad tokios problemos jam regėti dar neteko.


Susijusios galerijos:


„15.50 val. iš Vilniaus išvykstantis traukinys – pergrūstas žmonių, keleivių, kurie stovi kur tik yra vietos, sėdi ant laiptų arba grindų, nes nėra vietos kur atsisėsti. Mat traukinys 2 vagonų ilgio. Nors šalia, vos kitame perone stovėjo trijų vagonų traukinys, į kurį keleiviai be vargo būtų tilpę. Niekas nepasirūpino, kad traukiniai būtų apkeisti, o keleiviai perliptų į kitą traukinį“, - laiške tv3.lt rašė Rimvydas.

REKLAMA
REKLAMA

Skaitytojas taip pat teigia, kad konduktorius neleido keleiviams persėsti į 1 klasės vietas ir siūlė savo skundus adresuoti geležinkelių informacijai.

REKLAMA

Vyras savo kelionę įamžino vaizdo medžiagoje.

Vadina vienetiniu atveju

Tuo tarpu „Lietuvos geležinkelių“ atstovė Novilė Aleksejevaitė portalą tv3.lt informavo, kad skaitytojo aprašytas incidentas – vienetinis atvejis.

„Buvo parduoti visi bilietai – tiek pirmos, tiek antros klasės. Todėl dalis vėliau į traukinį atėjusių keleivių, neįsigiję bilietų iš anksto, o juos norėję pirkti traukinyje, negavo sėdimų vietų. Tai yra vienetinis atvejis, paprastai šiuo laiku išvykstančio traukinio užimtumas nėra toks didelis ir sėdimų vietų jame gauna visi keleiviai“, - atsakyme tv3.lt rašė N. Aleksejevaitė.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė atsiprašė nepatogumų patyrusių keleivių ir siekiant išvengti tokių nemalonių kelionių paragino traukinio bilietus pirkti iš anksto internetu.

„Matydami parduotų bilietų skaičių, iš anksto galime prognozuoti keleivių srautus konkrečiuose reisuose ir imtis veiksmų – pavyzdžiui, didinti traukinių sąstatus“, - teigė N. Aleksejevaitė.

Kaip rašė įmonės atstovė, kadangi didžioji dalis keleivių bilietus pirko įlipę į traukinį, įmonė nebeturėjo galimybės pakeisti vieno traukinio į kitą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų