• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Štai tokiais kepiniais džiugina klientus viena iš Anykščių „Maxima“ parduotuvių.

3

„Štai tokiais kepiniais džiugina klientus viena iš Anykščių „Maxima“ parduotuvių.

REKLAMA

Prie šių nuotraukų labiausiai tinka ištrauka paimta iš „Maxima“ oficialaus puslapio, kuriame aprašoma „Meistro kokybės“ produkcija.

Nežinau, ar šie kepiniai priklauso šiai kategorijai, bet paskaitykite:

„Esame tam, kad kasdien džiugintume Jus vis skirtingais tradiciniais ir naujais skoniais. Skiriame ypatingą dėmesį, kad visi patiekalai būtų švieži ir aukštos kokybės, todėl Jums nereikia galvoti, ką gaminti ir skirti tam laiko.

Atraskite didelį salotų, mėsos, žuvies ir vegetariškų patiekalų, kepinių ir daugybės užkandžių pasirinkimą ir mėgaukitės meistriškai paruošta kulinarija!”

Ačiū skaitytojui, atsiuntusiam šias nuotraukas.

P. S. Radę kažką tinkamo mūsų rubrikoms, atsiųskite, būtinai pasidalinsime įdomesniais pranešimais“, - savo tinklapyje dalinasi skaitytojo atsiųstomis nuotraukomis „Riebus Katinas“.

REKLAMA
REKLAMA

„Maxima“ komentaras

Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su prekybos centro „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktore Indre Trakimaite-Šeškuviene paaiškėjo, kad į prekybą iš tiesų pateko kokybės neatitinkantys kepiniai.

REKLAMA

„Apgailestaujame, kad minėtoje parduotuvėje Anykščiuose į lentynas dėl neapdairumo pateko kokybės reikalavimų neatitinkantys kepiniai.

Gavę pranešimą nedelsdami išėmėme juos iš prekybos, taip pat  patikrinome kitus kepinius parduotuvėje, daugiau neatitikčių neužfiksuota. Atsiprašome pirkėjų ir dėsime visas pastangas, kad tokių situacijų ateityje pavyktų išvengti“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė teigia, kad maisto saugos ir kokybės užtikrinimas yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos yra vykdoma kokybės kontrolė, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos, atsekamumas bei gamybos procesas:

„Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją.

Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai.“

Autorius: Riebus Katinas

Nesuprantu šito straipsnio esmės, šitos bandelės atrodo taip kaip turi atrodyti, kukuruzų tešloje susukta medžiotojų dešrelė ir iškepta ir pabarstyta sezamo sėklomis, ką jūs čia norėjote parodyti?
Nerasinekit nesamoniu
Nerasinekit nesamoniu
Tai kad rukytos desreles ant saslykines ar keptuves keptos ne kitaip atrodo. Viskas cia normalu. Del tokiu nerealiu standartu ir tokiu straipsniu gamintojai ir pradeda kist chemijos daugiau i maista kad tik "vaizdas" geresnis butu.
Tik galėtų kažkaip tas bandeles po stilu laikyt, kaip kituose prekybos centruose, nes didžiosio(šudinės) musės vaikštinėja ant bandelių. O kai pasakai pardavėjoms, tai tik pasišaipo ir tiek.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų