Prie šių nuotraukų labiausiai tinka ištrauka paimta iš „Maxima“ oficialaus puslapio, kuriame aprašoma „Meistro kokybės“ produkcija.
Nežinau, ar šie kepiniai priklauso šiai kategorijai, bet paskaitykite:
„Esame tam, kad kasdien džiugintume Jus vis skirtingais tradiciniais ir naujais skoniais. Skiriame ypatingą dėmesį, kad visi patiekalai būtų švieži ir aukštos kokybės, todėl Jums nereikia galvoti, ką gaminti ir skirti tam laiko.
Atraskite didelį salotų, mėsos, žuvies ir vegetariškų patiekalų, kepinių ir daugybės užkandžių pasirinkimą ir mėgaukitės meistriškai paruošta kulinarija!”
Ačiū skaitytojui, atsiuntusiam šias nuotraukas.
P. S. Radę kažką tinkamo mūsų rubrikoms, atsiųskite, būtinai pasidalinsime įdomesniais pranešimais“, - savo tinklapyje dalinasi skaitytojo atsiųstomis nuotraukomis „Riebus Katinas“.
„Maxima“ komentaras
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su prekybos centro „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktore Indre Trakimaite-Šeškuviene paaiškėjo, kad į prekybą iš tiesų pateko kokybės neatitinkantys kepiniai.
„Apgailestaujame, kad minėtoje parduotuvėje Anykščiuose į lentynas dėl neapdairumo pateko kokybės reikalavimų neatitinkantys kepiniai.
Gavę pranešimą nedelsdami išėmėme juos iš prekybos, taip pat patikrinome kitus kepinius parduotuvėje, daugiau neatitikčių neužfiksuota. Atsiprašome pirkėjų ir dėsime visas pastangas, kad tokių situacijų ateityje pavyktų išvengti“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė teigia, kad maisto saugos ir kokybės užtikrinimas yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos yra vykdoma kokybės kontrolė, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos, atsekamumas bei gamybos procesas:
„Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos.
Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją.
Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai.“
Autorius: Riebus Katinas