Katie Demko papasakojo, kad ji ir jos sužadėtinis Michael penktadienį planavo susituokti Belize, rašo insider.com.
Michael išvyko į Belizą anksčiau už savo sužadėtinę, o pati Katie su vaikais planavo praėjusį antradienį skristi „Southwest“ lėktuvu ir prisijungti prie mylimojo.
Ji teigė, kad dažnai skraido „Southwest“ oro linijų lėktuvai ir beveik kas savaitę keliauja darbo reikalais, tačiau niekad nėra susidūrusi su tokia situacija.
Tačiau prieš pat skrydį į Belizą, pasak jos, įgulos kapitonas pranešė, kad skrydis atšaukiamas. K. Demko pasakojo, kad keleiviams buvo pasakyta, kad skrydis negali įvykti, nes trūksta trijų skrydžio palydovų.
Jai nepavyko rasti kito skrydžio, kad kartu su vaikais galėtų skristi į Belizą ir spėti į savo vestuves.
„Bendravau su septyniomis kelionių agentūromis, visa šeima 18 valandų sėdėjo ir ieškojo būdų, kaip mums nusigauti iki ten. Netgi svarstėme galimybę skristi į Kankuną ir užsisakyti autobusą, kuris iš ten nuvežtų į Belizą. Nebuvo jokių išeičių“, – pasakojo ji.
Ji taip pat bandė apsikeisti bilietais su draugais, kurie turėjo išskristi trečiadienį, tačiau „Southwest“ negalėjo nieko padaryti. „Visą gruodžio 30 d. rytą praverkiau“, – pridūrė moteris.
Grąžino pinigus už neįvykusį skrydį
„Southwest“ grąžino pinigus už neįvykusį skrydį, taip pat ji galėjo atidėti daugelio paslaugų, kurias užsakė vestuvėms, įvykdymą. Pavyzdžiui, jai pavyko susitarti dėl šventės fotografavimo ir dekoravimo, už kitas paslaugas ji pinigų neatgavo.
Tačiau viešbutis, kuriame ji planavo apsistoti su svečiais, neleidžia atšaukti užsakymų ir negrąžina pinigų, todėl pora prarado tūkstančius eurų.
„Iš viso viešbučio kambariai kainavo beveik 66 tūkstansčius eurų (70 tūkst. JAV dolerių)“, – sakė ji „Insider“.
K. Demko – tik viena iš tūkstančių amerikiečių, kurių skrydžiai Kalėdų savaitgalį buvo atšaukti dėl audrų ir oro linijų bendrovės veiklos sutrikimų. Gruodžio 26 d., pirmadienį, „Southwest“ atšaukė pusę skrydžių, todėl žmonės ne vienai valandai įstrigo oro uostuose visose Jungtinėse Valstijose.
Po skrydžių atšaukimo „Southwest“ išplatino pareiškimą, kuriama teigiama, kad bendrovė „visiškai pasiruošusi“ padidėjusiam šventiniam keliautojų srautui, tačiau žiemiški orai „privertė kasdien keisti skrydžių tvarkaraštį“.
„Pripažįstame, kad įvyko daug nesusipratimų ir nuoširdžiai dėl to atsiprašome“, – teigiama pareiškime, tačiau ekspertai teigė, kad „Southwest“ darbuotojų trūkumas ir pasenusi skrydžių tvarkaraščių sudarymo sistema taip pat prisidėjo prie chaoso.