Ant kilimo ir tūpimo tako įstrigusiame lėktuve, kuriame šimtai žmonių aštuonias valandas laukė pakilimo, nėščia moteris prarado sąmonę, rašo mirror.co.uk.
Praėjusią savaitę Mančesterio oro uoste kilo chaosas dėl „Cathay Pacific“ lėktuvui kilusių problemų. Dėl techninių nesklandumų ant pakilimo tako įstrigo dar du lėktuvai.
Sugedęs lėktuvas gruodžio 15 d. turėjo skristi į Honkongą, vėliau oro linijų bendrovė atsiprašė keleivių ir patvirtino, kad lėktuvas yra apžiūrimas.
Dėl to vėlavo „Brussels Airlines“ skrydis į Belgijos sostinę ir „TUI“ skrydis į Žaliojo Kyšulio salą.
Nėščia moteris prarado sąmonę
Vienas keleivis, sėdėjęs lėktuve į Briuselį, sakė, kad keleiviai beveik šešias valandas sėdėjo savo vietose laukdami pakilimo, jiems nemokamai pasiūlytas tik vanduo.
Iš pradžių planuota, kad lėktuvas išskris 12.30 val. Galiausiai, apie 18 val., lėktuvas buvo atvilktas atgal į terminalą, o keleiviams buvo suteikta galimybė likti lėktuve arba rinktis kitą reisą.
Mančesterio oro uostas pranešė, kad buvo atliktos „visos būtinos procedūros“ keleivių saugumui užtikrinti.
Į Briugę skridęs Chrisas Breretonas laikraščiui „Manchester Evening News“ pasakojo, kad viena nėščia moteris „neteko sąmonės“, ir papasakojo, kad keleiviai buvo labai nusivylę, kai kelias valandas sėdėjo lėktuve.
Jis nusprendė likti lėktuve ir mėgautis atostogomis, lėktuvas į Briuselį galiausiai pakilo tik šiek tiek po 20 val. vakaro. Tai reiškė, kad skrydis vėlavo aštuonias valandas.
Jis pasakojo: „Vargšė nėščia moteris neteko sąmonės ir du lėktuve buvę žmonės puolė jai padėti. Tai įvyko po kelių valandų, kol stovėjome vietoje ir negalėjome pajudėti.
Kapitonas vis kartojo: „Jie netrukus atvažiuos jūsų pasiimti“, bet tai taip ir neįvyko. Tada moteris lėktuvo priekyje neteko sąmonės ir, ačiū Dievui, lėktuve buvo apmokytų žmonių, kurie žinojo, ką daryti.
Neįtikėtinas visų lėktuve buvusių žmonių nuopelnas, kad išlikome ramūs ir civilizuoti, nes labai lengvai galėjo įsiplieksti konfliktai.“
Atsiprašė už nepatogumus
Oro linijų bendrovė „Brussels Airlines“ patvirtino, kad lėktuve buvusiai nėščiai moteriai prireikė medicininės pagalbos. Priduriama, kad dėl „saugos taisyklių“ lėktuvo nebuvo galima nutempti atgal į terminalą.
„Brussels Airlines“ atstovas spaudai teigė: „Kaip minėta anksčiau, „Cathay Pacific“ lėktuvas dėl techninių problemų blokavo kilimo ir tūpimo taką, todėl mūsų lėktuvas OOSND (skrydis SN2174) taip pat kelias valandas įstrigo ant Mančesterio oro uosto kilimo ir tūpimo tako.
Dėl Jungtinėje Karalystėje galiojančių saugos taisyklių, nebuvo įmanoma jo parvilkti atgal į terminalą.
Nepaisant sudėtingos situacijos, dėjome visas pastangas, kad rastume sprendimus visiems mūsų keleiviams. Keleiviai, turėję jungiamuosius skrydžius, buvo perrašyti į kitus skrydžius. Tik tie, kurių galutinis kelionės tikslas buvo Briuselis, vakare išvyko į Briuselį tuo pačiu reisu.
Jau anksčiau minėjome, kad keleiviai turėjo būti išlaipinti ir į terminalą atvežti autobusais. Taip iš tiesų neįvyko, nes laipteliai atvažiavo prieš pat tai, kai „Cathay Pacific“ lėktuvas atlaisvino kilimo ir tūpimo taką ir mūsų lėktuvui reikėjo kilti.
Lėktuvas – iš pradžių vėlavęs atskristi į Mančesterį – turėjo pakilti apie 12.30 val. ir leistis apie 17.50 val. Galiausiai lėktuvas buvo pargabentas atgal apie 20 val. – išlaipinus visus keleivius ir surinkus jų bagažą jungiamiesiems skrydžiams, išlaipinus keleivius, kurie tą dieną nebenorėjo keliauti, papildžius degalų ir nuvalius ledo sluoksnį – pakilimui į Briuselį.
Lėktuve iš tiesų buvo nėščia keleivė, kuriai reikėjo medicininės pagalbos. Medikai jai suteikė pagalbą lėktuve, o vėliau – greitosios pagalbos automobilyje, stovėjusiame prie lėktuvo.:
Mančesterio oro uosto atstovas spaudai sakė: „Apgailestaujame, kad dėl šio incidento, įvykusio dėl „Cathay Pacific“ lėktuvo techninės problemos, keleiviai patyrė nepatogumų.
Visų žmonių, esančių mūsų teritorijoje, saugumas yra mūsų prioritetas, todėl buvo laikomasi visų būtinų procedūrų, kad būtų užtikrintas keleivių, orlaivių ir oro uosto veiklos saugumas.
Tai reiškė, kad įvyko vėlavimai, nes atitinkamų oro linijų paskirti antžeminio aptarnavimo darbuotojai užtikrino, kad jie galėtų saugiai dislokuoti reikiamą įrangą ir išspręsti problemą.“