• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Eurovizijos“ dainų konkursas – vienas azartiškiausių reginių Lietuvoje, šokdinantis ne tik tautiečių emocijas, bet ir riešutų, įvairių užkandžių ir nealkoholinių gėrimų pardavimus.

Eurovizijos“ dainų konkursas – vienas azartiškiausių reginių Lietuvoje, šokdinantis ne tik tautiečių emocijas, bet ir riešutų, įvairių užkandžių ir nealkoholinių gėrimų pardavimus.

REKLAMA

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, stebint Eurovizijos finalą užkandžių lėkštės pilnėja, jas pildant traškučiais bei kukurūzais, mėsos ir žuvies užkandžiais, rašoma pranešime spaudai.

Masiškai perka šias prekes

„Eurovizijos“ dainų konkursas yra vienas masiškiausiai stebimų reginių, prie ekranų sutraukiantis tūkstančius žiūrovų ir, dažniausiai, ne po vieną – tai tapo tradicine šeimų ir draugų pramoga.

REKLAMA
REKLAMA

„Mums buvo įdomu, ar „Eurovizija“ keičia pirkėjų įpročius. Matome, kad tomis dienomis, kai transliuojami konkurso pusfinaliai bei finalas, pirkėjų krepšeliai iš tiesų pasikeičia.

REKLAMA

Šiais vakarais tautiečiai nelinkę suktis virtuvėje – dvigubai padidėja valgyti paruoštų keptų ir virtų, mėsos gaminių paklausa, riešutų pardavimai šokteli per 70-80 proc., nuo pirmo pusfinalio įsigyjama beveik perpus daugiau džiovintų vaisių ir palaipsniui auga nealkoholinių alternatyvų pardavimai“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, minėto prekybos tinklo Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.

REKLAMA
REKLAMA

Ji pastebi, kad pirkėjų krepšeliai keičiasi ir sulig kiekviena transliacija. Savaitės pradžioje vykstantis pirmasis „Eurovizijos“ pusfinalis pasitinkamas gana santūriai, pasirūpinus riešutais, džiovintais ir šviežiais vaisiais, maždaug perpus padidėja nealkoholinio alaus ir nealkoholinių kokteilių paklausa.

Pasitinkant antrąjį pusfinalį, nuperkama dar daugiau nealkoholinio alaus, trečdaliu padidėja nealkoholinio vyno paklausa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Finalinis azartas dar pakoreguoja pirkinių sąrašą

„Praėjusių metų duomenys rodo, kad savaitgalį sulaukus „Eurovizijos“ finalo, apetitą tokiems sveikiems užkandžiams, kaip švieži ir džiovinti vaisiai staiga pakeičia traškučiai bei kukurūzai, užkandžių lėkštės pasipildo rūkytomis, vytintomis dešromis bei dešrelėmis, vytinta žuvimi, paštetais ir užtepėlėmis“, – „Eurovizijos“ įtaką pirkėjų įpročiams analizuoja minėto prekybos tinklo Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.

„Tuo pat metu šią dieną įspūdingai šokteli nealkoholinių alternatyvų paklausa – nealkoholinio alaus paklausa padvigubėja, virš 50 proc. išauga nealkoholinio sidro pardavimai, nealkoholinio vyno įsigyjama 30 proc. daugiau“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
gali žiūrėti tą dabartinę euroviziją? Tik piemenys apsinarkašinę, kaip ir tie dalyviai konvulsijų traukomi scenoje, nei dainų, nei melodijos. Tik tampymasis ir bliovimas.
Dar vienas fake news kvailiams, kad eitų pirkti, nes matai kiti šluoja, tai turi būti kaip visi. :)
ar galėtumėte pateikti ką nors dar durniau
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų