• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Socialiniuose tinkluose netyla diskusijos po Ričardo Savicko pasidalintos istorijos apie patirtą nepagarbų elgesį parduotuvėje. Vyras teigia, kad apsipirkimo metu netyčia sudaužė butelį alaus ir apie tai pranešė darbuotojui, tačiau netrukus išgirdo įžeidžiantį komentarą apie savo negalią.

 Socialiniuose tinkluose netyla diskusijos po Ričardo Savicko pasidalintos istorijos apie patirtą nepagarbų elgesį parduotuvėje. Vyras teigia, kad apsipirkimo metu netyčia sudaužė butelį alaus ir apie tai pranešė darbuotojui, tačiau netrukus išgirdo įžeidžiantį komentarą apie savo negalią.

REKLAMA

Ričardas pabrėžė, kad tokie žeminantys komentarai neturi vietos visuomenėje ir priminė apie pagarbos svarbą kiekvienam žmogui.

Parduotuvėje darbuotojas kolegai apie klientą prabilo įžeidžiančiai

Jo pasakojimas sulaukė daugybės reakcijų – žmonės komentaruose stebėjosi, kad tokia situacija vis dar įmanoma ir smerkė tokį parduotuvės darbuotojo elgesį.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiandien užsukau į Šilų parduotuvę Sargėnuose. Bedėdamas alaus butelį į krepšelį, jis netyčia išsprūdo ir sudužo. Sąžiningai priėjau prie salėje dirbančio darbuotojo, pasakiau, kas nutiko, ir toliau rinkausi prekes.

REKLAMA

Staiga išgirdau, kaip tas pats darbuotojas, kalbėdamas su pardavėja, nepatenkintas skundėsi:„invalidas nevėkšla sudaužė butelį, o man dabar reikia dirbti, nors jau turėjau baigti pamainą“.

Tokie žodžiai žeidžia. Mano negalia nėra nei pasiteisinimas, nei priežastis, dėl kurios kas nors galėtų mane viešai žeminti. Aš nepraradau kojos dėl girtumo ar neatsargumo – tai karo sužeidimas patirtas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasakiau darbuotojui, ką apie tai galvoju, ir primenu visiems – pagarba kitam žmogui yra privaloma, nesvarbu, ar jis sveikas, ar gyvena su negalia. Tokie komentarai neturi vietos mūsų visuomenėje“, – rašoma įraše.

Parduotuvė pateikė savo atsaką

Naujienų portalas tv3.lt dėl šios situacijos kreipėsi komentaro į parduotuvės „Šilas“ atstovus.

Atstovai teigia, kad parduotuvės administracija yra informuota apie įvykį.

„Apgailestaujame dėl įvykusio incidento ir atsiprašome už tokį darbuotojo elgesį. Išsiaiškinome situaciją – atlikome vidinį tyrimą.

Ėmėmės veiksmų, kad tokios situacijos nesikartotų“, – komentavo  „Šilas“ atstovė.

REKLAMA
Išmok rašyti lietuviškai, tada ir komentuok.
Tai kokiam čia kare nukentėjo,1am pasauliniam?
kada reikia užmokėti, ir kada nereikia, tada aiškink. Atsirado karvių kainos žinovas!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų