Pasak moters, kelionės 19-ojo maršruto autobusu buvo itin nemaloni, o vaizdas buvo toks nemalonus, kad ji net nespėjo nufotografuoti to, ką pamatė.
Buvo pakraupusi
Kaip pasakoja Danutė, viskas vyko viename autobuse, kuris veža į Salininkus.
Ji neslepia, kad jos kelionė apkarto tą akimirką, kai ji atsisėdo ant šlapios, tikėtina, apšlapintos sėdynės: „Aš buvau pakraupusi. Maža to, kad autobusas buvo neprižiūrėtas, nešvarus, tai aš dar atsisėdau ant šviežiai apšlapintos vietos.
Sėdynė buvo visiškai šlapia, tik ant tos medžiagos nesimatė, bet aš labau gerai pajaučiau, nesitikėjau tokio reginio ir pojūčio“, – pasakoja skaitytoja.
Jos teigimu – neprižiūrėti autobusai nėra naujiena, netvarką ji pastebi ypač tuose autobusuose, kurie važiuoja pro Stoties mikrorajoną Vilniuje.
Apgailestauja dėl nešvaros
Savo ruožtu Vilniaus viešojo transporto Kominukacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitė apgailestauja, kad keleivės kelionę apkartino nešvara autobuse.
„Bendrovėje yra įdiegtas švaros standartas ir juo vadovaujamasi, t. y. kasdien, transporto priemonei grįžus į transporto parką, ji yra nuplaunama, iššluojama, nuvalomi porankiai, turėklai ir sėdynės.
Autobuso arba troleibuso švarą, prieš išvykdamas iš transporto parko, patikrina ir vairuotojas. Nutinka taip, kad kelionės metu transporto priemonėje netvarkingai elgiasi ir patys keleiviai, tad jei maršrute atsiranda nešvaros atvejai, kiti keleiviai gali susidurti su tuo įlipę į transporto priemonę reiso metu.
Nors vairuotojai yra įpareigoti maršruto metu prižiūrėti autobusų švarą galinėse stotelėse ir žieduose: pereiti per saloną, patikrinti švarą, surinkti šiukšles, pasitaiko atvejų, kad ne visi nešvarumai gali būti pašalinami. Dar kartą atsiprašome keleivės už patirtus nepatogumus“, – sako atstovė.
Is kur zinai, kad apslapinta? Gal alus koks ispiltas, arba suprakaitavo kazkas kai karsta siom dienom