Nuo šiol kiekvieną darbo dieną nuo 20 iki 21 valandos minėto prekybos tinklo parduotuvėse nebus transliuojama muzika, reklaminiai pranešimai, rašoma pranešime spaudai.
„Vieni pirmųjų rinkoje žengiame šį svarbų žingsnį, nes mums svarbu būti arčiau savo klientų ir užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį visiems. Kaip vienas didžiausių šalies tinklų turime galimybę per pavyzdį skatinti pokyčius. „Tylos laikas“ padės dar vienai daliai mūsų pirkėjų jaustis komfortiškiau“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Parduotuvėse įvedamas „Tylos laikas“
Metas „Tylos laikui“ pasirinktas konsultuojantis su žmonėmis, kuriems tyla svarbu, ir galvojant apie jų poreikius, pažymi minėtos bendrovės generalinė direktorė.
Dienos pabaigoje paprastai būna mažesnis lankytojų srautas. Aplinkos dirgikliams jautresniems pirkėjams tai ypač aktualu, nes tai reiškia mažiau socialinių sąveikų, triukšmo ir judesio aplink. Be to, toks laikas patogus ir dirbantiems žmonėms, nes leidžia apsipirkimą prisitaikyti prie įprastos savo dienos rutinos, kas yra svarbu emocinei pusiausvyrai išlaikyti.
Lietuvos autizmo asociacijos „Lietaus vaikai“ vadovė Lina Sasnauskienė pabrėžia šios iniciatyvos svarbą: „Dauguma autistiškų vaikų ir suaugusiųjų pasižymi itin jautria sensorika – garsūs, netikėti triukšmai, ryškios šviesos gali sukelti stiprų nerimą ar net fizinį diskomfortą.
Tylos valandos padeda sumažinti šiuos dirgiklius ir sukuria aplinką, kurioje jie gali jaustis saugiau, labiau atsipalaiduoti, nepatirti nemalonių pojūčių, ir tada jų apsipirkimo patirtis tampa kur kas geresnė“.
Jos teigimu, tai, kad didelis parduotuvių tinklas nusprendė paskelbti „Tylos laiką“ – nepaprastai daug reiškia autistiškus vaikus auginančioms šeimoms, suaugusiems autistiškiems asmenims bei visiems kitiems, kurie yra jautresni garsams ar ryškioms šviesoms.
„Tylos valandos ne tik kuria draugiškesnę aplinką, bet ir drąsina šeimas neužsidaryti namuose – jos žino, kad yra vietų, kur galima apsilankyti be streso, ramiau, saugiau. Esame labai dėkingi už šią partnerystę“, – sako Lietuvos autizmo asociacijos „Lietaus vaikai“ vadovė.
Minėtas prekybos tinklas taip pat kviečia visus parduotuvių lankytojus būti supratingiems „Tylos valandų“ metu.
„Ši iniciatyva – dalis mūsų organizacijoje vykdomos įvairovės, lygybės ir įtraukties strategijos, kurią nuosekliai diegiame tiek vidiniuose procesuose, tiek santykiuose su klientais. Suprasdami ir palaikydami tokią iniciatyvą, visi kartu kuriame jautresnę bendruomenę, kurioje kiekvienas jaustųsi gerbiamas, saugus ir ramus“, – akcentuoja N. Kvietkauskaitė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!