Šiemet M. Wilson pakeitė savo taktiką ir pasirinko labiau patyrusių ir jaunų sportininkų derinį, tačiau savo ambicijų nesumažino.
Kaip ir planuota, komandos lyderiu šį sezoną tapo iš „Citroen“ perėjęs suomis Mikko Hirvonen (33 m.), kurio sukaupta didelė patirtis komandai leidžia išlikti trečioje pozicijoje (68 tšk.), po Argentinos ralio, nusileidžiant tik „Citroen“ (90 tšk.) ir „Volkswagen“ (187 tšk.). Pats M. Hirvonen asmeninėje įskaitoje yra penktas su 40 taškų ir 8 taškais atsilieka nuo M. Ostberg ir A. Mikkelsen.
Stiprioji „M-SPORT“ komandos pusė yra ta, kad M. Hirvonen sugrįžo prie savo mėgiamo Ford automobilio vairo, su kuriuo yra patyręs sėkmingiausią karjeros etapą ir buvo didžiausias konkurentas neįveikiamam ir legendiniam Sebastien Loeb.
Antras komandos pilotas - jaunasis Elfyn Evans (25 m.) iš Velso. Kol kas jis - tik ateities žvaigždė, kuri 2012 m. laimėjo WRC akademijos titulą. Po Argentinos ralio Ford Fiesta RS važiuojantis britas yra aukštoje 8 pozicijoje (26 tšk.) ir vis geriau jaučiasi prie Ford vairo. Daugelis ekspertų šį sportininką vertina kaip juodąjį šio sezono arkliuką.
Nors suomis M. Hirvonen ir yra labai talentingas, tačiau po kelių nesėkmingų sezonų „Citroen“ reikia atgauti pasitikėjimą savo jėgomis, o jaunasis E. Evans dar nėra pajėgus komandos kilstelėti ant aukštesnio laiptelio. Nuo 1997 metų Pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiai, o 2006 m. bei 2007 m. komandinės įskaitos nugalėtojai „M-Sport“ komandai šiemet prognozuojama ne aukštesnė kaip 3 vieta.