Sunkiasvorių sunkvežimių elektrifikacija tęsiasi visame pasaulyje, ir jie galės nuvažiuoti vis tolimesnius atstumus.
Ateinančiais metais „Volvo“ pristatys naują tolimiesiems gabenimams skirto „FH Electric“ versiją, kuris su viena įkrova galės nuvažiuoti iki 600 km. Tai leis transporto įmonėms eksploatuoti elektrinius sunkvežimius regioniniuose ir tolimųjų pervežimų maršrutuose ir važiuoti visą darbo dieną be įkrovimo. Naująjį „Volvo FH Electric“ bus galima užsisakyti antroje 2025 m. pusėje.
„Mūsų naujasis elektrinis flagmanas puikiai papildys mūsų plačią elektrinių sunkvežimių gamą ir leis gabenti krovinius be emisijų ilgesniais atstumais. Tai bus puikus sprendimas transporto įmonėms, kurių sunkvežimių metinė rida yra didelė ir kurios yra tvirtai įsipareigojusios mažinti CO2 emisijų kiekį“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
Penkeri elektrinės metai
600 km nuvažiuojamas atstumas tampa įmanomas dėl naujos „Volvo“ elektrinės varančiosios ašies, kuri suteikia daugiau erdvės baterijų blokų montavimui ant rėmo. Nuvažiuojamą atstumą taip pat padidina efektyvesnės baterijos, patobulinta baterijų valdymo sistema ir našesni jėgos agregatai.
„Volvo Trucks“ yra pirmaujanti pasaulyje kompanija vidutinio ir sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių segmente, siūlanti aštuonis baterijose sukaupta elektros energija varomus elektrinius modelius. Plati produktų gama leidžia elektrifikuoti miesto ir regioninius gabenimus, statybas, komunalines paslaugas, o netrukus – ir tolimųjų gabenimų transportą. Klientams 46 pasaulio šalyse jau yra pristatyti daugiau nei 3 800 „Volvo“ elektrinių sunkvežimių.
„Transporto sektorius yra atsakingas už septynis procentus pasaulinės anglies dioksido emisijos. Elektriniai sunkvežimiai yra svarbi priemonė siekiant sumažinti poveikį klimatui. Be svarbių aplinkosaugos pranašumų, kuriais pasižymi elektriniai sunkvežimiai, jie vairuotojams suteikia geresnę darbo aplinką su daug mažesniu triukšmo ir vibracijos lygiu“, – sako Rogeris Almas.
„Volvo Trucks“, naudodama trijų krypčių technologijų strategiją, skatina perėjimą prie iškastinio kuro nenaudojančio transporto ir turi tikslą iki 2040 m. pasiekti nulinę grynąją emisiją. Strategija paremta elektros pavara, kuro elementais ir vidaus degimo varikliais, kurie varomi atsinaujinančiais degalais, pavyzdžiui, žaliuoju vandeniliu, biodujomis arba HVO (hidrintu augaliniu aliejumi).