Nors šalyje įrengiama vis daugiau įkrovimo taškų elektromobiliams, didžioji jų dalis nėra pritaikyta didelių gabaritų transportui – privažiavimai, parkavimo vietos, stogeliai ir kita infrastruktūra nėra patogi, tad elektrinių sunkvežimių vairuotojai ne visada gali lengvai ir greitai pasinaudoti įkrovimo galimybėmis. Tuo tarpu ši įkrovimo stotelė buvo projektuojama galvojant apie gerokai didesnių gabaritų transportą.
Kauno Vakariniame aplinkkelyje įrengtos stotelės sunkvežimių vairuotojai galės privažiuoti bet kuria kryptimi, neatkabindami priekabos, o tai turėtų palengvinti visų vilkikų vairuotojų kasdienybę.
Stotelės maksimalus galingumas siekia 360 kW. Joje naudojami du įkrovimo lizdai „Combo 2“ (CCS2) su 5,3 m ilgio kabeliais. Vienu metu kraunantis dviem elektrinėms transporto priemonėms, galia bus dalinama per pusę.
Šiuo metu visą įkrovimo stotelės potencialą ir įkrovimo greitį gali išnaudoti tik komercinis transportas. Pavyzdžiui, „Volvo“ elektrinių sunkvežimių įkrovimo maksimali galia yra 250 kW. 540 kWh talpos baterijas nuo 10 proc. iki 100 proc. įkrovos lygio galima įkrauti per maždaug 2 val., o iki 80 proc. – per 1 val. 30 min.
Lietuvoje šiuo metu registruoti 4 elektriniai „Volvo FH Electric“ sunkvežimiai. Tris iš jų eksploatuoja bendrovė DFDS, vieną – UAB „Vudimeksus“.
Įkrovimo sesijos ir atsiskaitymas vyks naudojantis mobiliąja programėle „Įkrautas“.