Netoli avarijos vietos dirbtuves turintis Romanas Jedrzejewskis išgirdo stabdžių cypimą ir smūgį. Išbėgęs į lauką, jis pamatė į medį įsirėžusį ir liepsnojantį automobilį.
Daugiau naujienų apie elektromobilius – specialioje „Elektromobilis“ rubrikoje.
„Aš norėjau išgelbėti žmones. Bandžiau atidaryti duris, bet niekaip nepavyko“, – vėliau su ašaromis akyse Vokietijos spaudai pasakojo vyras. – „Aš norėjau ištraukti tuos vaikus... Velnias, aš nepadėjau. Tiesiog nepavyko.“
Šis liudininko pasakojimas vėl pakurstė diskusijas apie į kėbulą įleidžiamas durelių rankenėles. Vienas iš įvykio vietoje buvusių pareigūnų teigė, kad „Tesla“ durelių rankenėlės buvo „visiškai ištirpusios“.
Ekspertai jau seniai perspėja, kad po avarijos nutrūkus elektros tiekimui, tokios elektra valdomos rankenėlės gali nebeveikti ir įkalinti keleivius bei trukdyti gelbėtojams.
Kol kas lieka mįslė, kaip devynmečiui berniukui pavyko išsigelbėti iš liepsnų spąstų. Taip pat primenama, kad elektromobilių baterijų gaisrai yra itin sunkiai užgesinami ir gali atsinaujinti net ir užgesinus liepsnas.
Policijos pirminiais duomenimis, avarija galėjo įvykti dėl nesėkmingo lenkimo manevro, kuriame dalyvavo trys automobiliai. Oficialus tyrimas tęsiamas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!