Dar 2011 m. gruodžio mėn. „Toyota“ ir BMW pasirašė susitarimą dėl ilgalaikio bendradarbiavimo aplinkosaugos technologijų srityje ir daugiau nei dešimtmetį drauge tobulino šias technologijas, įskaitant kuro elementus, o taip pat ir projektavo sportinius automobilius. Dalindamosi bendra „vandenilio ekosistemos įgyvendinimo“ vizija, šios bendrovės ir toliau spartins kuro elementų sistemų technologinių naujovių diegimą.
Daugiau automobilių
„Toyota“ ir BMW įmonės bendradarbiauja kurdamos trečiosios kartos vandenilio kuro elementų sistemą, kuri bus diegiama abiejų bendrovių modeliuose. Jų siekis – suteikti vairuotojams platesnį kuro elementais varomų elektrinių transporto priemonių (angl. fuel cell electric vehicle, FCEV) asortimentą. Savo pirmąjį masinės gamybos FCEV modelį BMW planuoja pristatyti 2028 m.
Abi bendrovės taip pat sieks sinergijos vystydamos technologijas ir vykdydamos pirkimus. Galios sistemų suvienodinimas leis sumažinti kaštus ir padidinti komercinių bei keleivinių transporto priemonių įperkamumą. Sukūrus lengviau įperkamus FCEV automobilius, partnerystė suteiks galimybę plėtoti visą vandenilio ekosistemą.
Tvarių vandenilio tiekimo tinklų sukūrimas
Abi bendrovės įsitikinusios, kad, norint sukurti vandenilio ekosistemą, būtina bendradarbiauti su bendraminčiais partneriais. Atsižvelgdamos į poreikį užtikrinti vandenilio infrastruktūrą jau ankstyvame technologijos populiarinimo etape, „Toyota“ ir BMW skatins tvarų vandenilio tiekimą kurdamos jo paklausą. Bendrovės glaudžiai bendradarbiaus su vandenilio gamybos įmonėmis, taip pat su jo paskirstymo ir degalų pylimo objektais, kad užtikrintų stabilų vandenilio tiekimą ir sumažintų kaštus.
„Džiaugiamės, kad BMW ir „Toyota“ bendradarbiavimas pasiekė naują etapą. Ilga partnerystės istorija patvirtina, jog BMW ir „Toyota“ sieja ta pati aistra automobiliams ir tikėjimas „technologiniu atvirumu“ bei „daugiakrypčiu“ požiūriu į poveikio aplinkai anglies junginiais neutralumą. Remdamiesi šiomis bendromis vertybėmis, mes stiprinsime bendradarbiavimą, drauge kurdami naujos kartos kuro elementų sistemas ir rengdami infrastruktūrą, kad išplėtotume vandenilio ekosistemą. Kartu su BMW ir įvairių pramonės šakų partneriais dėsime pastangas, kad ateityje vandenilio energija pagerintų visuomenės gyvenimą“, – sakė „Toyota“ prezidentas Koji Sato.
„Tai svarbus automobilių istorijos įvykis: pirmasis serijinės gamybos kuro elementų automobilis, atkeliausiantis iš pasaulinio „premium“ klasės modelių gamintojo. Mūsų bendradarbiavimo dvasios įkvėptas vandeniliu varomas automobilis bus gyvas įrodymas, kaip technologijų pažanga formuoja ateities mobilumą. Ir tai atvers duris į didelės kuro elementų elektrinių automobilių paklausos erą“, – komentavo „BMW AG“ valdybos pirmininkas Oliveris Zipse.
„Toyota“ vandenilį laiko pagrindiniu energijos šaltiniu, leisiančiu pasiekti poveikio aplinkai anglies junginiais neutralumą. Todėl, bendradarbiaudama su daugeliu partnerių, įmonė skatina iniciatyvas vandenilio gamybos, transportavimo, saugojimo ir naudojimo srityse.
Visuomet pirmauti siekianti „Toyota“ siūlo tiksliai kiekvieno regiono rinkos ypatybes ir klientų poreikius atitinkančius produktus ir paslaugas. Į priekį žengianti bendrovė ir toliau stengsis patenkinti kiekvieno regiono vairuotojų poreikius, pasitelkdama daugialypį metodą, apimantį vandenilio kuro elementais varomus elektrinius modelius, tradicinius elektromobilius, hibridinius ir iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius, ir nuolat stengsis sumažinti išmetamo anglies dvideginio kiekį.