Planus sugriovė ekonominė krizė
1996 metai buvo bene patys svarbiausi bendrovės istorijoje, mat tuomet „Tommykaira“ turėjo pristatyti pirmąjį savadarbį automobilį – „Tommykaira ZZ“.
Tai buvo unikalus ir autentiškas „Tommykaira“ kūrinys. Išskyrus šalia galinės ašies sumontuotą „Nissan“ motorą, jis neturėjo nieko bendro su tais, kurie kada nors stovėdavo bendrovės dirbtuvėse.
Tai buvo itin kompaktiškas, žemas ir lengvas sportiškas kupė. Iš dalies, tam tikrais aspektais jis netgi buvo labai panašus į „Lotus Elise“, tačiau tolimesnį šio automobilio likimą nulėmė Japonijos ekonominė padėtis. Nors šios šalies ekonomika pateko į recesiją dešimto dešimtmečio pradžioje, tačiau tai tapo didžiulė problema kompanijoms, kurios savo produktus eksportavo į Japoniją. Būtent su šia problema susidūrė ir „Tommykaira“, kurie savo sportišką kupė gamindavo D.Britanijoje.
Tai nebūtų buvusi didžiulė problema, jeigu „Tommykaira“ būtų suradusi pirkėjų Europoje ar Jungtinėse Valstijose, tačiau kai praktiškai visi užsakymai atkeliaudavo iš Japonijos – tai tapo kilpa virš bendrovės kaklo.

Sekantys bandymai
Nepaisant prisvilusio pirmojo blyno, „Tommykaira“ nepasidavė. Praėjus vos vieneriems metams nuo „„Tommykaira ZZ“ gamybos nutraukimo, 2001 metais, Frankfurto automobilių parodoje įvyko antrosios „Tommykaira ZZ“ modelio kartos prezentacija.
Automobilio pristatymo metu, tuometinis „Tommykaira“ vadovas žiniasklaidos atstovams teigė, jog „ZZ II“ bus gerokai populiaresnis už savo pirmtaką. Bendrovės atstovas netgi tikino, jog „ZZ II“ yra paruoštas serijinei gamybai.

Ironiška, bet netrukus nuosavybes teises į „ZZ II“ projektą įsigijo „Autobacs Seven“ – milžiniškas automobiliams skirtų komponentų prekybos centrų tinklas, kuris taip ir nepademonstravo didesnio noro pradėti serijinę „ZZ II“ modelio gamybą, bet ar „Tommykaira“ pasidavė? Žinoma, kad ne.
2010 metais „Tommykaira“ pradėjo darbuotis prie visiškai naujo modelio, kuris pasižymėtų tokiomis pačiomis savybėmis kaip ir pirmoji „ ZZ“ modelio karta: jis turėjo būti greitas, tiksliai valdomas ir svarbiausia – lengvas.

Šį kartą „Tommykaira“ nusprendė, jog „ZZ-S“ vardu pavadintas automobilis privalo atsisakyti vidaus degimo variklio, o jo vietą turi užimti elektrinė jėgainė. Pastaroji išvystė 305 arklio galias ir iki 100 km/val. leido automobiliui įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes. Atsižvelgiant į laikmetį – tai buvo įspūdingi parametrai. To paties nesinorėtų pasakyti apie nuvažiuojamą atstumą. Tuomet šio elektromobilio kūrėjai teigė, jog „ZZ-S“ su pilnai įkrautomis baterijomis galėtų nuriedėti vos 120 kilometrų.
Vis dėlto, tai nebuvo pati įdomiausia „ZZ-S“ ypatybė. „Tommykaira“ pristatymo metu teigė, jog „ZZ-S“ leidžia šio automobilio savininkams jį tobulinti, priklausomai nuo vairuotojo poreikių.