bugatti
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „bugatti“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „bugatti“.
Užfiksavo brangiausią pasaulyje avariją: smagus pasivažinėjimas su „Bugatti“ baigėsi griovyje
Dviejų, ypatingai brangių „Bugatti Chiron“ automobilių savininkai šią savaitę kaip reikiant išgąsdino draudimo bendrovės brokerius. Jie pranešė, jog smagus pasivažinėjimas Maroke baigėsi tragedija. Jų banko sąskaitoms.
„Youtube“ platformoje paskelbtame vaizdo įraše matyti kaip „Bugatti Chiron“ automobiliai aplenkia lėtesnes transporto priemones.
„Bugatti EB110 LM“: Šlovinga praeitis nepadėjo pasiekti užsibrėžtų tikslų
„Bugatti“ vardas visuomet buvo asocijuojamas su pažangiausiais, galingiausiais ir greičiausiais pasaulio automobiliais ir 1990-aisiais vykęs bendrovės atgimimas tai tik patvirtino.
1991 metais „Bugatti“ žengė į naują amžių, pristatydama „EB110“ – modelį, kuris tapo ne tik technikos pažangos simboliu, bet ir naujos „Bugatti“ eros pradžia.
„Bugatti“ savininkas, ekscentriškas verslininkas Romano Artioli, siekė daugiau nei tik gaminti prabangius automobilius.
Kiek degalų vartoja patys greičiausi pasaulio automobiliai?
Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne?
Vis dėlto, automobilių gamintojai puikiai žino, jog net ir aukščiausios prabangos modeliai arba tie, kurie gali priversti žemę suktis greičiau, turi sugebėti pasiūlyti galimybę su vienu degalų baku įveikti patenkinamą atstumą.
Hibridinis automobilis pagal „Bugatti“: 445 km/val. maksimalus greitis ir 1 800 AG
„Bugatti“ žengia į naują erą. Bendrovės inžinieriai į pagalbą pasitelkė elektrifikaciją tam, jog galėtų pasiūlyti 1 800 arklio galių generuojančią hibridinę pavarą, 60 kilometrų siekiantį elektra nuvažiuojamą atstumą ir 445 km/val. maksimalų greitį.
Kai kurie gamintojai tiesiog nėra linkę atsisakyti vidaus degimo variklių. Net ir jausdama didžiulį spaudimą, Prancūzijos automobilių pramonės perlu vadinama „Bugatti“ nusprendė, jog elektrifikacijos privalumus reikia išnaudoti kitaip.
Automobiliai numeris vienas: Modeliai, kurie tapo kelrodėmis žvaigždėmis
Pirmasis automobilis pasirodė prieš daugiau kaip 130 metų. Šis išradimas kardinaliai pakeitė visos žmonijos gyvenimą, atvėrė kelius greitesnėms ir efektyvesnėms kelionėms.
Šį kartą norime Jums pristatyti automobilius, kurie tapo tam tikrų technologijų pionieriais, automobiliais, kurie pirmieji naudojo tam tikrą inžinerinį sprendimą, technologiją, variklį ar net pavarų dėžę.
Patys svarbiausi Ferdinando Piëcho projektai
Ferdinandas Piëchas – daugeliui praeivių šio žmogaus pavardė nekelia absoliučiai jokių asociacijų, tačiau benzingalviams, Ferdinandas Piëchas yra geriau žinomas kaip talentingas inžinierius ir nuožmus vadovas, kurio dėka pasaulį išvydo aibė skirtingų, bet įspūdingų ratuočių.
Ferdinandą Piëchą galima apibūdinti įvairiai.
„Venturi“: Ambicingas bandymas tapti prancūzišku „Porsche“
Vokietija didžiuojasi „Porsche“, Italija – „Ferrari“, D. Britanija – „Aston Martin“. Tuo tarpu Prancūzija... Apart apribotos „Bugatti“ markės veiklos, ši šalis iki šiol neturi sportiškų automobilių gamintojos, kuria būtų galima didžiuotis ir girtis.
„Porsche“ ar „Ferrari“ lygio gamintojo trūkumas yra mažų mažiausiai keistas, mat Prancūzijos automobilių pramonė ženkliai prisidėjo prie automobilio – kaip transporto priemonės – tobulėjimo.
Pasiklausykite: „Bugatti“ leido išgirsti būsimo superautomobilio variklio garsą
„Bugatti“ vardu pažymėti automobiliai labai dažnai vadinami inžineriniais stebuklais. Milijonus kainuojantys modeliai kiekvieną kartą liaupsinami dėl išskirtinio komforto, važiavimo savybių, surinkimo kokybės ir dėmesio detalėms, tačiau visi šie privalumai nublankdavo prieš patį svarbiausią komponentą – variklį.
Švedijos superautomobilių gamintojas ruošiasi pagerinti greičio rekordą: planuoja perkopti 500 km/val. ribą
Dar prieš dvidešimt metų daugelis superautomobilių gamintojų stengėsi priartėti prie stebuklingai atrodančios 400 km/val. ribos, tačiau naujasis tūkstantmetis parodė, jog bendro naudojimo keliais galintys važiuoti automobiliai sugeba ne tik pasiekti, bet ir perkopti 400 km/val. ribą.
Dar 2022 metais „Bugatti“ visam pasauliui ištrimitavo žinutę, kurioje buvo siekiama pabrėžti „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ galimybes.
Tą kartą unikalus „Bugatti“ prototipas sugebėjo pasiekti 490,484 km/val.
10 greičiausių pasaulio automobilių
Įspūdingas greitis – kai kurių gamintojų pagrindinė siekiamybė. Užsibrėžę vieną, bet konkretų tikslą, jie siekia sukurti velniškai įspūdingas greičio mašinas, su kuriomis norisi ieškoti ilgų tiesiųjų.
Greitų automobilių šiandien tikrai netrūksta, tačiau šie automobiliai yra visiškai kitoje lygoje. Visose įmanomose srityse. Pradedant inžineriniais sprendimais ir baigiant jų galimybėmis paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Ferrari La’Ferrari
Maksimalus greitis – 352 km/val.
REKLAMA
REKLAMA
Kodėl „Audi“ užsimanė įsigyti „Lamborghini“?
Nišinių automobilių gamintojas, kuris niekada nepasižymėdavo stabilia finansine padėtimi. Šis sakinys aštuntame, devintame ir dešimtame dešimtmečiuose kuo puikiausiai apibūdino „Ferrari“ konkurentu laikytą „Lamborghini“, bet visa tai – praeityje.
„Lamborghini“ dabar laikomas sėkmingos transformacijos pavyzdžiu už kurį vertėtų padėkoti ne bet kam, o užsispyrusiems vadybininkams iš „Audi“, kurie į Italiją, rankose laikydami natūralios odos lagaminus, atvyko 1998-aisiais.
„Bugatti“ kuria ne tik automobilius, bet ir Faberžė kiaušinius
Faberžė kiaušinių rinkimu apsėsti kolekcionieriai netrukus galės pradėti dar vieną medžioklę. Ypatingai brangių automobilių gamintoja „Bugatti“ paskelbė, jog bendradarbiaudama su juvelyrikos kompanija „Asprey“ pagamino 111 išskirtinių kiaušinių, kuriuose bus galima įžvelgti istorinius bendrovės etapus.
„Bugatti“ iš automobilių kolekcionieriaus atpirko penkis istorinius modelius
Tokiems automobilių gamintojams kaip „Bugatti“, markės istorija ir paveldas yra neatsiejama šios bendrovės dalis. Ettore Bugatti įkurta prancūzų markė nuo pat pirmųjų veiklos dienų gamino įspūdingiausius automobilius pasaulyje, todėl nenuostabu, jog daugelis iš jų atsidūrė privačių kolekcionierių rankose.
Vienas iš jų – Hansas Matti. Šio automobilių kolekcionieriaus rankose buvo atsidūrę net penki išskirtiniai „Bugatti“ modeliai, kuriuos bendrovė ryžosi išpirkti.
Automobilių pardavimų apimtys Europoje: kuriems gamintojams šiemet teks susiveržti diržus?
Naujų automobilių pardavimų apimtys Europoje jau kurį laiką nedžiugina nei gamintojų, nei jais prekiaujančių įmonių atstovų. Vis dėlto, rugpjūčio mėnesio statistika rodo, jog Europos naujų automobilių rinka pademonstravo nežymų ūgtelėjimą.
Būtent rugpjūčio mėnesį, kai dauguma gamyklų Europoje stabdo savo veiklą dėl darbuotojų atostogų, naujų automobilių pardavimų apimtys išaugo 4,4 proc.
Brangiausias modeliukas pasaulyje? „Bugatti“ iš gryno aukso pagamino miniatiūrinę automobilio kopiją
„Bugatti“ niekada nepasižymėjo santūrumu ar siekiu kurti automobilius, kurie būtų nuosaikaus dizaino. „Bugatti“ kiekviename žingsnyje elgiasi nustebinti visą pasaulį. Nepriklausomai nuo to, ar tai automobilis, ar kažkoks aksesuaras ar šiuo atveju – automobilio modeliukas.
„Bugatti“ kompanijos atstovai su juvelyrikos ekspertais iš „Asprey“ sukūrė neeilinę modeliukų kolekciją. Šios kolekcijos pirmagimiu tapo iš gryno aukso pagaminta „La Voiture Noire“ modelio kopija.
Romano Artioli: Altruistas, kuris siekė atgaivinti „Bugatti“
Kas galėjo pagalvoti, jog vienas žmogus iš Modenos priemiesčių sugebės padaryti įtaką automobilių kompanijoms, daugelį metų gaminančios greičiausius automobilius planetoje.
Kaip įsiutinti žaliųjų partiją Vokietijoje? Nufilmuoti kaip skrieji Vokietijos greitkeliu 417 km/val. greičiu
Vokietijos transporto ministerija sukritikavo Čekijos milijonieriaus elgesį, kai jis savo galingu sportiniu automobiliu greitkelyje demonstravo „
Bugatti Chiron“ galimybes.
Šį mėnesį internete paskelbtame vaizdo įraše matyti, kaip Radimas Passeris savo „Bugatti Chiron“ akceleratoriaus pedalą spaudžia iki dugno ir dideliu greičiu skrieja Vokietijos autostrados A2 atkarpoje tarp Berlyno ir Hanoverio.
„Bugatti Type 73“: Automobilis, turėjęs sugrąžinti prarastą šlovę
Per antrąjį pasaulį karą automobilių gamybos veiklą nutraukė ne keli, bet kelios dešimtys bendrovių, kurios iki didžiausio karinio konflikto, per visą žmonijos istoriją, klestėjo ir džiaugėsi šviesia ateitimi.
„
Bugatti“ tikrai patenka į labiausiai nukentėjusių gamintojų gretas. Aukštuomenei skirtų automobilių gamyba užsiėmusi „Bugatti“, pasibaigus antrajam pasauliniam karui, pradėjo kurti ambicingus sugrįžimo planus.
Devyni patys keisčiausi ir originaliausi automobilio užvedimo rakteliai
Automobilio užvedimo rakteliai nėra pats įdomiausias ar brangiausias komponentas, tačiau drąsiai galime pavadinti, kad jis yra vienas svarbiausių.
Jeigu neturite automobilio užvedimo raktelio, negalėsite tinkamai jo atrakinti ar užvesti. Vienintelė išeitis jį pavogti, tačiau automobilių vagis reikia ne toleruoti, o išvanoti su rožės kotu.
Per pastaruosius metus vis daugiau automobilių gamintojų skiria daugiau dėmesio įvairioms smulkmenoms, kurios palepintų būsimą pirkėją.
Šimtmečio atradimas: Skelbia atradę paslaptingąjį „Bugatti Atlantic La Voiture Noire“
Praėjus 81 metams nuo „Bugatti Atlantic La Voiture Noire“ dingimo, automobilių kolekcionieriai prognozuoja, jog dabar šio prancūziško ratuočio vertė gali siekti net 160 mln. dolerių.
1936 m. pabaigoje „
Bugatti“ pradėjo kurti naikintuvų įkvėptą sportinį kupė, skirtą turtingiausiems iš turtingiausių. Taip dienos šviesą išvydo „Bugatti Type 57SC Atlantic“ – vienas gražiausių ir vertingiausių automobilių istorijoje.
Sudaužytų automobilių aukcione – milijonus kainuojantis „Bugatti Chiron“
„Bugatti“ ne vieną kartą skelbė, jog į pasaulį ruošiasi išleisti vos 500 „Chiron“ superautomobilio egzempliorių. Nors dauguma šių ratuočių buvo parduoti iš anksto, dar prieš įvykstant viešai „Bugatti Chiron“ demonstracijai, tačiau dabar yra pati geriausia galimybė įsigyti ypatingai retą automobilį už gerokai mažesnę kainą.
Visų entuziastų laimei, vienas iš nedaugelio „Bugatti Chiron“ automobilių atsirado populiariame „Copart“ aukcione.
Patobulintas dar kartą: „Bugatti“ pristatė dar galingesnę „Chiron Super Sport“ versiją
3,2 mln. eurų kainuosiantis „Bugatti Chiron Super Sport“ papildė gerai žinomų „Bugatti“ modelių pirmtakų gretas.
1931 m. „Bugatti“ pristatė „Type 55 Super Sport“ modelį, kuriame gamintojas sugebėjo suderinti „GT“ klasės automobiliams būdingą komfortą ir lenktyniniams bolidams būdingą dinamiką. 2,3 litro, 8 cilindrų benzininis variklis išvystydavo 160 arklio galių pajėgumą ir „Type 55 Super Sport“ automobiliui padėdavo pasiekti 180 km/val. maksimalų greitį.
„Bugatti Veyron“ švenčia 15-os metų gimtadienį
2005 metų rugsėjo mėnesį pasaulį išvydo automobilis, kuris visiems laikams pakeitė automanų požiūrį į superautomobilius.
Prieš 15 metų pademonstruota mašina labai greitai gavo brangiausio ir greičiausio serijinio automobilio statusą.
Įžymiosios markės kūrinys tuomet galėjo pasiekti net 407 km/val. maksimalų greitį ir buvo gaminamas tik pagal užsakymą. Iš tiesų, automobilis buvo gaminamas iki tol, kol „Bugatti“ sugebėjo į pasaulį išleisti 450 skirtingų „Veyron“ vienetų.
Nieko sau – vaikiškas elektrinis automobilis už 57 tūkst. eurų
Automobilių gamintojas „Bugatti“ subūrė komandą, kuri vaikams pagamino 500 elektrinių automobilių, kuriuos pavadino „Bugatti Baby II“. Šių automobilių kaina siekia 57 tūkst. eurų.
Visiškai naujas elektrinis automobilis buvo sukurtas pagal originalųjį „Bugatti Baby“ modelį, kuriam jau daugiau negu šimtas metų, – rašo CNN.
Nicola Materazzi: Žmogus, sukūręs „Ferrari F40“
Nicola Materazzi. 1939 metais, pietvakarių Italijoje gimęs vyras, šiai dienai laikomas vienu iškiliausiu aštunto ir devinto dešimtmečio automobilių pramonės stebukladarių. Skambus pareiškimas, bet kitokio Nicola Materazzi ir nesinori skirti, nes kitaip negu daugelis jo kolegų, kurie užaugo gilias automobilių pramonės tradicijas turinčiuose regionuose, Nicola gimė ir užaugo Cilento regione, kuris neturėjo nieko bendro su automobilių industrija.
„Bugatti Type 51 Dubos Coupé“: Tradicijos ir technologinis provėržis viename
Išskirtinių ir įdomių automobilių paieškos labai dažnai gali nuvesti į dar neatrastas teritorijas. Ypač, jeigu savo smalsumą norite patenkinti žvelgdami į vienetinius ratuočius, kurie tiesiog spinduliuoja charizma ir netradiciniais inžineriniais sprendimais.
Jeigu reikėtų išrinkti laikotarpį, kurio metu buvo sukurta daugiausiai išskirtinių automobilių, mes neabejotinai rekomenduotume pasidairyti į ketvirtame dešimtmetyje sukurtas mašinas.
Ronaldo: apie geriausią karjeros įvartį bei norą turėti daugiau „auksinių batelių“ už Messi
Vienas geriausių pasaulio futbolininkų Cristiano Ronaldo davė išskirtinį interviu „Good Morning Britain“ vedėjui Piersui Morganui, kuriame kalbėjo apie savo karjerą, pasiekimus ir asmeninius dalykus.
Visai neseniai rašėme, kad C.Ronaldo nesulaikė ašarų, kai P.Morganas parodė vaizdo įrašą, kuriame prieš „Euro 2004“ čempionatą Portugalijoje įamžintas jo velionis tėvas, išreiškiantis pasididžiavimą savo sūnaus laimėjimais.
Kinai tikina sukūrę greitesnį automobilį už „Bugatti Chiron“
„Hongqi“. Europoje nematytas ir negirdėtas prekinis ženklas, kuris šiuo metu vykstančioje Frankfurto automobilių parodoje bandė į save atkreipti dėmesį su štai šia koncepcija – „Hongqi S9“.
Kinijos automobilių gamintojos atstovai norėdami atsidurti žiniasklaidos akiratyje, sukūrė ne tik išvaizdžiai atrodančią mašiną. Automobilio konstruktoriai taip pat teigia, jog parodoje eksponuojamas „S9“ iki 100 km/val.
Į aukcioną keliauja policijos pareigūnų areštuota superautomobilių kolekcija
Pažiūrėkite į šiuos automobilius ir pripažinkite, jog jie atrodo įspūdingai. Būtų keista, jeigu būtų kitaip, nes ši automobilių kolekcija dabar yra vertinama beveik 13 mln. dolerių, bet tai ne svarbiausias faktas.
Matote, ši nuostabi superautomobilių kolekcija „Bonhams“ aukcionų namuose atsirado pačiu neįprasčiausiu būdu.
Prieš maždaug dvejus metus, visi aukcione parduodami automobiliai priklausė Teodoro Nguema Obiang Mangue, Pusiaujo Gvinėjos viceprezidentui.
Ronaldo „žaisliukai“ atima žadą: brangiausias žmonijos automobilis – tik dalis
Penkiskart geriausiu pasaulio futbolininku pripažinto Cristiano Ronaldo talentas bei ryžtas ilgainiui leido jam susikurti gyvenimą, apie kurį daugelis nė nedrįstu pasvajoti. Portugalijos rinktinės kapitonas ir Turino „Juventus“ klubo žvaigždė šiuo metu yra ne tik vienas geriausių futbolininkų, bet ir bendrai viena žinomiausių garsenybių pasaulyje.
Ronaldo neigia gandus – brangiausią pasaulio automobilį nupirko ne jis
Šią savaitę pasaulio žiniasklaidoje paplito gandas, kad futbolininkas Cristiano Ronaldo įsigijo vienetinį „Bugatti“ automobilio modelį. Minėtoji kompanija prieš daugiau bei mėnesį pristatė „La Voiture Noire“ automobilį, kurio pavadinimas reiškia „Juodoji mašina“. Šis specialus vienetinis modelis buvo sukurtas siekiant paminėti „Bugatti“ kompanijos 110-ąsias metines. „Bugatti“ viešai neatskleidžia, kas yra šios 17 mln.
Naujas Ronaldo žaisliukas už 17 mln. eurų: toks pasaulyje tik vienas
Portugalijos futbolo žvaigždė Cristiano Ronaldo panašu, kad rado būdą, kaip nuplauti liūdesį po ankstyvo pasitraukimo iš Čempionų lygos su Turinio „Juventus“ klubu. Skelbiama, kad 34-erių puolėjas yra „slaptasis pirkėjas“, nusipirkęs vienetinį „Bugatti“ automobilio modelį. Prieš kiek daugiau nei mėnesį kompanija pristatė „La Voiture Noire“ automobilį, kuris tiesiog reiškia „juodoji mašina“. Pasaulyje pardavimui yra paruoštas vos vienas toks modelis, o jo kaina siekia 17 mln. eurų.
Įdomiausi automobiliai, kurie buvo surasti apleistose pašiūrėse
Surūdiję, purvini, dulkėti, vos pastovintys ant savo kojų, bet labai įdomūs, žavūs ir žinoma – beprotiškai brangūs. Taip būtų galima apibūdinti automobilius, kuriuos entuziastams pavyksta surasti neįprastose vietose.
Paslaptingai dingusių automobilių paieškomis užsiimantys automanai kiekvieną mėnesį suranda bent po kelis įdomius egzempliorius už kurių slypi dar įdomesnė istorija.
Net ir turint labai daug noro, vargu ar galėtume spėti aprašyti visų, netikėtai atrastų automobilių istorijas.
Ženevos automobilių paroda 2019: „Bugatti La Voiture Noire“ – brangiausias parodos eksponatas
16,7 mln. eurų (arba 11 mln. be mokesčių) – suma, kurią turėjo pakloti vienintelis „Bugatti La Voiture Noire“ pirkėjas, kuris, neoficialių šaltinių teigimu, yra buvęs „Volkswagen Group“ pirmininkas Ferdinandas Piechas.
„Bugatti“ ir milžiniška kaina visuomet buvo kaip du geriausi draugai, kuriuos beprotiškai sunku išskirti, bet ar tuo reikėtų stebėtis? „Bugatti“ markės įkūrėjas Ettore Bugatti ir jo sūnus Jeanas Bugatti visuomet siekdavo kurti inžinerinius stebuklus su keturiais ratais.
„Bugatti“ pristatė brangiausią savo automobilį
Prancūzijos prabangių sportinių automobilių gamintoja „Bugatti Automobiles“ savo 110 metų sukakties proga pristatė hiperautomobilį „La Voiture Noire“ („juodas automobilis“ prancūzų kalba), kurį pavadino brangiausiu nauju automobiliu pasaulyje. Hiperautomobilis – o pagamintas tik vienas „La Voiture Noire“ vienetas – kainuoja 11 mln. eurų, pažymima „Bugatti“ pranešime. Beje, britų bendrovė „Rolls-Royce“ 2017 metais pagamino automobilį „Sweptail“ su stikliniu stogu.
Pamatykite kaip „Bugatti“ atlieka 3D spausdintuvu pagamintos stabdžių apkabos bandymus
2018 metų pradžioje „Bugatti“ kompanijos atstovai paskelbė, jog didingų ir itin brangių automobilių konstruktoriai dirba prie naujos stabdžių technologijos.
Prancūziškos markės darbuotojai pradėjo ieškoti naujo recepto stabdžių apkabai – detalei, kuri yra viena iš sudedamųjų dalių, leidžiančių sustabdyti įsibėgėjusią mašiną.
Kaip ir pridera kiekvienam „Bugatti“ projektui, stabdžių apkabos konstravimui buvo pasitelktos naujausios technologijos ir netradiciniai metodai.
Tai – pats įspūdingiausias automobilio modeliukas
Jeigu savo namuose ar garaže turite automobilių modeliukų kolekciją, Jūs puikiai turėtumėte žinoti kiek kainuoja 1:18 ar 1:24 mastelio ratuotis.
Priklausomai nuo Jūsų noru ir modeliuko kokybės, potencialaus kandidato į Jūsų kolekcija kaina gali svyruoti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų eurų, tad kaip manote kokia yra šio „Bugatti“ modelio kaina? 600 eurų? 1800 eurų? Na, gerai jau – 4000 eurų? Nepateikėte ir vėl.
Šio unikalaus modelio kaina siekia net 15 000 dolerių arba maždaug 13 000 eurų.
„Lego“ darbuotojai sukonstravo tikslią „Bugatti Chiron“ superautomobilio kopiją
Ar iš „Lego“ detalių galima sukonstruoti konkretaus automobilio kopiją? Žinoma, kad galima.
Formuluojame klausimą iš naujo. Ar iš „Lego“ detalių galima sukonstruoti realaus automobilio repliką? Suabejojote? Tik ne „Lego“ konstruktorių autoriai, kurie pasauliui pristatė praktiškai identišką „Bugatti Chiron“ kopiją.
Didžiausią įspūdį palieka ne tik konstruktoriaus dydis, bet ir faktas, jog „Bugatti Chiron“ replika gali riedėti bendro naudojimo keliais.
„Bugatti Type 57S“ – vienas brangiausių klasikinių automobilių
Vargu ar surastume automobilių entuziastą, kuris tikėtųsi, jog „Bugatti“ ženkliuku padabintas automobilis būtų parduodamas už patrauklią kainą. Taip niekada nebuvo ir niekada nebus.
„Bugatti“ visuomet priklausė visiškai kitai prabangos prekių kategorijai. Pavyzdžiui, „Ferrari“, „Aston Martin“ ar „Bentley“ priklauso brangių automobilių kategorijai. Tuo tarpu „Bugatti“ klientai nėra tie, kuriems labai rūpi produkto kaina.
Susipažinkite su „Bugatti Chiron“, kurį gali įsigyti kiekvienas
Ne vieną kartą įsitikinome, jog „LEGO“ konstruktoriai yra tinkami įvairaus amžiaus grupėms, tačiau „Technic“ vardu pavadinta linija akivaizdžiai yra skirta ne ką tik vaikščioti išmokusiems mažyliams.
Danijos žaislų gamintojas per pastaruosius metus išplėtė „Technic“ konstruktorių seriją, kuri karts nuo karto sudomina ir automobilių entuziastus. Kodėl? Nes tam tikri „Technic“ konstruktoriai leidžia savomis rankomis surinkti svajonių automobilių.
Ženevos automobilių paroda 2018: eksponatai, apie kuriuos svajoja kiekvienas, bet įpirks tik vienetai
Ženevos automobilių paroda tikrai nėra ta vieta, kurioje trūktų įvairovės. Mažame plote kartais galima surasti visiškai skirtingo lygio automobilių, kurių kaina gali skirtis net 10 kartų. Praėjusią savaitę Jums pristatėme modelius, kurie artimiausiu metu pasieks Lietuvą ir kurie sulauks didžiosios daugumos pirkėjų dėmesio, o dabar atėjo metas pasižvalgyti į aukštesniosios lygos parką. Priešais Jus – brangiausios automobilių parodoje demonstruotos naujienos.
Ženevos automobilių paroda 2018: „Bugatti“ sukūrė lenktynių trasoms tinkamą „Chiron“
Kaip manote, ar „Bugatti Chiron“ pirkėjai turi bent menkiausių priekaištų šiam itin brangiam žaislui? Mums atrodo, kad ne. Nepaisant to, ekstravagantiškų automobilių gamintoja nusprendė, jog „Bugatti“ klientai nori turėti mašiną, kuri būtų pakankamai pajėgi ir stabili siautėjant lenktynių trasoje.
Šiuo metu vykstančioje Ženevos automobilių parodoje įvyko „Bugatti Chiron Sport“ modelio premjera.
Ko galime tikėtis naujame, penktadienį pasirodysiančiame, „The Grand Tour“ epizode?
Penktadienis - šventa diena, ypač kai automanams siūloma pažiūrėti naujausią „The Grand Tour“ laidos epizodą.
Gruodžio 22-ąją dieną, interneto platybėse ir „Amazon Prime“ platformoje pasirodys jau trečioji antrojo sezono serija, kurioje bus ne ką mažiau veiksmo negu praėjusioje.
„Bugatti“ traukis į šoną : „Koenigsegg“ pagerino akceleracijos rekordą
Ar prisimenate kaip praėjusio mėnesio pradžioje, automobilių gamintojos „Bugatti“ atstovai džiaugėsi pagerinę akceleracijos rekordą? Tuomet vokiško kraujo turintis superautomobilis nuo 0 iki 400 km/val. įsibėgėjo per 32,6 sekundės ir nuo 400 km/val. iki apvalaus nulio sustojo per 9,3 sekundės.
8 tinkamai neįvertinti automobiliai
Visi automobilių gamintojai pažvelgę į praeitį, galėtų pamatyti itin storą modelių katalogą, kurie vadovams bei kitiems kompanijų darbuotojams leidžia jais didžiuotis arba raudonuoti iš gėdos. Šie automobiliai patenka į labai keistą zoną, kurioje daugelis išgirdę jų vardą - tiesiog gūžčioja pečiais. Kodėl? Nes niekas iki šiol negali paaiškinti kodėl jie nesulaukė didesnio susidomėjimo.
C. McGregorą įveikęs F. Mayweatheris giriasi savo moterimis – jų net 7
Floydas Mayweatheris savo gerbėjams leido iš arčiau susipažinti su jo asmeniniu gyvenimu. Profesionalus boksininkas fanams išdavė net ir pačias intymiausias detales. Interviu metu su „Youtube“ kanalu „Awkward Puppets“ F. Mayweatheris papasakojo, kiek jo gyvenime yra moterų. Daugelio nuostabai, kovotojas turi net septynias merginas. Žinomas vyras aiškino, kad jis nėra pakankamai lojalus, jog galėtų turėti tik vieną širdies draugę. „Kiek turiu merginų? Manau, apie septynias.
Ramiai ir užtikrintai : „Bugatti Chiron“ pagerino akceleracijos rekordą
Per pastarąjį dešimtmetį greitų, labai greitų automobilių, kurie pagerino ne vieną greičio rekordą. Tokių automobilių sąrašas yra pakankamai ilgas, tačiau jeigu reikėtų parodyti pirštu, kuri markė yra atsakinga už beprotiškai greitų automobilių kūrimo varžybas, mes parodytume į „Bugatti“.
Kuomet pasirodė „Bugatti Veyron“, jis atvėrė duris į daugeliui gamintojų nežinomą teritoriją. Tai buvo vienas pirmųjų automobilių, kuris galėdavo viršyti 400 km/val. ribą.
Sau lygių neturintis „BMW E34 M5“
Tokie automobiliai kaip „Ferrari“ ar „Lamborghini“ visuomet atlikdavo ne tradicinės transporto priemonės vaidmenį. Tai buvo talentingų ir gabių inžinierių kūriniai, kuriuose visuomet galima surasti pažangiausias technologijas, pačius neįprasčiausius inžinerinius sprendimus.
„Bugatti Veyron“ yra vienas puikus inžinerinio stebuklo pavyzdys.
„Bugatti 18/3 Chiron“ : Pirmoji užuomina į greičiausią pasaulio automobilį
„Bugatti Chiron“ vardas daugeliui automanų turėtų būti puikiai žinomas. Lyg perkūnas iš giedro dangaus sugrįžusi „Bugatti“ markė pristatė vieną greičiausių ir pajėgiausių modernių hyperautomobilių, kurie be didelio vargo gali pasiekti didesnį nei 400 km/val. greitį.
„Bugatti Chiron“ akceleracija : 0 - 351 km/val. per 21 sekundę
Kuomet automobilis turi 8,0 litrų darbinio tūrio variklį, kuriam papildomo įkvėpimo suteikia net keturios turbinos, nenuostabu, jog šis milžiniškas jėgos agregatas išvysto 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą.
Priešais savo akis matant tokius skaičius sunku suvokti kaip greitai toks automobilis gali pasiekti 100, 200 ar net 300 km/val. greitį. O jeigu pasakytume, jog štai šis unikalus hyperautomobilis nuo 0 iki 351 km/val.