Šiuo metu „Alpine“ gamina tik vieną modelį, galiniais ratais varomą „A110“ kupė, tačiau gamintojo pristatyta „Alpine A290_ß“ koncepcija demonstruoja kaip netolimoje ateityje atrodys antrasis „Alpine“ markės narys.
Nors „A290_ß“ koncepcija buvo pagaminta ant vienetinės, specialiai jam pritaikytos platformos, serijinė versija bus suprojektuota ant gerokai žemiškesnės „Renault“ struktūros, kurią „A290“ dalysis su būsimuoju „Renault 5“, tačiau tai nereiškia, jog šios ir serijinės versijos išvaizda keisis.
Radikalių skirtumų tarp abiejų modelių nebus. Tam tikri sprendimai koncepciniame „A290_ß“ bus pritaikyti ir serijinėje gamyboje. Pavyzdžiui, platesnė galinė tarpvėžė, kurią dengia platūs galiniai automobilio klubai. Be to, „Alpine“ modeliai dėvės didesnio skersmens, 19 arba 20 colių skersmens ratlankius, su specialiai šiam modeliui pagamintomis „Michelin“ padangomis.
Pasak „Alpine“ vyriausiojo dizainerio Antony Villaino, šios koncepcijos dizainas yra labai artimas serijinei gamybai. Žinoma, masinei gamybai paruoštas modelis turės įprastus veidrodėlius ir keletą kitokių išorės detalių, tačiau bendra forma, priekinė dalis, apšvietimo elementai bus identiški šiai koncepcijai.
Jeigu automobilio išorė išliks panaši, serijinio „Alpine“ hečbeko interjeras neturės nieko bendro su šia koncepcija. Joje – įvairūs elementai, kurie siekia pabrėžti sportišką automobilio charakterį. Nors daugelis entuziastų norėtų, jog serijiniame modelyje rastume tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus atitinkančius saugos lankus ar per vidurį sumontuotą vairuotojo sėdynę, tačiau salone matomi elementai yra tik lakios fantazijos vaisiai, kurie padeda suvokti automobilį kūrusių dizainerių išmonę, tačiau elementarūs saugos reikalavimai niekada neleistų pasiūlyti automobilio, kurio prietaisų skydelis atrodo it būtų paimtas iš kosminio erdvėlaivio.
Vis dėlto, nuosaikesnį interjerą turėtų atstoti „Alpine“ inžinierių pastangos sukurti dinamišką elektrinį hečbeką, kurį būtų malonu vairuoti. Pasak bendrovės atstovų, „Alpine“ turės kone idealų svorio paskirstymą tarp ašių bei pasižymės geriausiomis važiavimo savybėmis, dėl kurių visi kit panašaus dydžio elektromobiliai bus velniškai nykūs. Tai padės užtikrinti iš „Alpine A110“ pasiskolinta stabdžių sistema, efektyvūs hidrauliniai amortizatoriai bei prancūziškuose hečbekuose retai sutinkama daugiasvirtės pakabos konfigūracija.
„Alpine“ taip pat atskleidė, jog iš pradžių šis hečbekas naudos 215 arklio galių generuojantį elektros motorą bei 52 kWh talpos bateriją. Nors elektros variklis suks priekinius ratus, tačiau ateityje pasirodysianti pajėgesnė „Alpine“ versija galėtų visus maloniai nustebinti, naudodama galinių varančiųjų ratų pavarą. Visgi, pavaros sistemų keitimas elektromobiliuose yra ženkliai pigesnis negu tradiciniuose automobiliuose.
Serijinė „A290“ versija bus pristatyta 2024 metais. Pradinė, numatoma, automobilio kaina sieks 40 tūkst. eurų.