• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gegužės 17 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ startuosiantis „Ring Challenge“ žymi Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių sezono pradžią. Nors praėjusiais metais pristatyta „Turbo Trophy“ klasė jau tapo pilnaverte čempionato dalimi, šiemet organizatoriai pasiruošę dar vienam eksperimentui – pirmą kartą bus surengtos 150 minučių ištvermės lenktynės.

102

Gegužės 17 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ startuosiantis „Ring Challenge“ žymi Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių sezono pradžią. Nors praėjusiais metais pristatyta „Turbo Trophy“ klasė jau tapo pilnaverte čempionato dalimi, šiemet organizatoriai pasiruošę dar vienam eksperimentui – pirmą kartą bus surengtos 150 minučių ištvermės lenktynės.

REKLAMA

„Turbo Trophy“ klasė įsitvirtino – metas naujam žingsniui

2023 m. išbandyta „Turbo Trophy“ klasė greitai įrodė savo potencialą – ji pritraukė įvairiapusį dalyvių parką ir sukūrė įdomią, aštrią kovą trasoje. Joje lenktyniauja tik turbininiai keturių cilindrų variklius turintys automobiliai – nuo „Seat Leon FR“, „Volkswagen Golf GTI“, „Mini Cooper“ iki Baltijos regione populiarių BMW modelių.

REKLAMA
REKLAMA

Visos „Ring Challenge“ klasės startuoja vienu metu, todėl šios kategorijos atstovai dažnai įsivelia į dvikovas su kitų grupių dalyviais. Anot varžybų organizatorės Ugnės Rukšėnaitės, „Turbo Trophy“ gimė iš pačių dalyvių iniciatyvos ir pernai ją išbandyti panoro net kitų disciplinų atstovai, tokie kaip Benediktas Čirba ar Giedrius Notkus.

REKLAMA

„Tai greita, lengvai valdoma ir prieinama technika, puikiai tinkanti pradedantiesiems. Klasė nėra ribojama konkrečiais modeliais, bet užtikrina konkurencingą kovą trasoje. Šiemet ji jau oficialiai įtraukta į čempionatą“, – sako U. Rukšėnaitė.

Šiemet prie starto linijos šioje klasėje stos beveik 20 automobilių, o į „Ring Challenge“ varžybas užsiregistravo ir 4 GT klasės atstovai.

REKLAMA
REKLAMA

150 minučių ištvermės lenktynės – naujas bandymas

Kadangi pirmasis bandymas pasiteisino, organizatoriai šiemet imasi kito žingsnio – 150 minučių ištvermės lenktynių. Jos bus padalytos į tris 45 minučių važiavimus su dviem privalomais sustojimais vairuotojų pasikeitimui ir automobilio priežiūrai.

„Tai mūsų naujas eksperimentas. Stebėsime, kaip viskas veiks, kokie techniniai sprendimai tiks. Jei pavyks, kitais metais planuojame startuoti su oficialiu ilgų distancijų čempionatu“, – pažymi U. Rukšėnaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausia dalyvių dalis – „Time Attack“ lenktynininkai

Tradiciškai didžiausią „Ring Challenge“ dalyvių bazę sudaro „Time Attack“ disciplinos sportininkai. Jiems šiemet skirta net 80 vietų vienam etapui.

Čia lenktyniaujama prieš laiką – nuo profesionalų, siekiančių trasos rekordų, iki mėgėjų, važiuojančių tvarkingais, tačiau standartiniais automobiliais. Pastariesiems, dėl saugumo, trasoje įrengtos dvi papildomos greičio mažinimo zonos.

Šiemet Nemuno žiede buvo atnaujinta dar daugiau trasos dangos, tad net jei oficialus trasos rekordas ir nebus pagerintas, dalyvių asmeniniai laikai greičiausiai smarkiai gerės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų