Naujoji pavara – tai evoliucija, kurioje benzininis 1,8 litro variklis derinamas su dviem elektriniais varikliais bei išmaniąja daugiarežime pavarų dėže be sankabos. Dėl to pavarų perjungimas tapo greitesnis ir sklandesnis, o pati transmisija – patikimesnė ir tylesnė.
1,4 kWh talpos baterija, lyginant su ankstesne 1,2 kWh versija, leidžia ilgiau važiuoti vien elektra, kas itin praverčia miesto sąlygomis. Pasak gamintojo, „E-Tech“ sistema leidžia iki 80 proc. kelionės laiko mieste važiuoti elektriniu režimu, užtikrinant ne tik mažesnes sąnaudas, bet ir akivaizdžiai tylesnį važiavimą.
Dėl padidėjusio 172 Nm sukimo momento, kuris pasiekiamas vos nuo 2 000 aps./min., automobilis reaguoja greičiau ir pasižymi geresniu įsibėgėjimu. Nuo šiol „Captur“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,9 sekundės, o „Symbioz“ – per 9,1 sekundės.
Tai – reikšmingas pagerėjimas lyginant su ankstesnės kartos 10,6 sekundės rezultatu. Tokį pasiekimą užtikrina ne tik nauja jėgainė, bet ir atnaujinta tiesioginio įpurškimo sistema, kuri veikia 350 barų slėgiu ir pasižymi aukštesniu degimo efektyvumu.
Degalų sąnaudos abiem modeliams siekia vos 4,5 l/100 km – tai iki 40 proc. mažiau nei analogiški benzininiai automobiliai, o CO₂ emisija sumažėjo iki 98 g/km. Be to, dėl optimizuotos pavaros konstrukcijos padidėjo ir automobilio vilkimo galia – nuo 750 iki 1 000 kg.
Lietuvoje atnaujinti modeliai pasirodys 2025 m. liepą. Lietuvoje 160 AG „Captur“ modelis kainuos nuo 28 190 eurų, o „Symbioz“ – nuo 30 690 eurų.