Iki šiol iš tinklo įkraunami hibridai „Renault“ modelių gamoje pasirodydavo tik akimirkai, o ir jų veikimo savybės negalėjo pranokti konkurentų siūlomų alternatyvų. Vis dėlto, šiemet rinkoje pasirodysiantis „Renault Rafale“ šią nusistovėjusią praktiką pakeis.
Stilingas krosoveris bus komplektuojamas su 300 arklio galių generuojančia, keturių varančiųjų ratų pavarą turinčia hibridine pavara.
Efektyvumas – prioritetas
Po „Renault Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ variklio dangčiu slypės 1,2 l 3 cilindrų benzininis variklis, turintis naują turbokompresorių, kuris padidino variklio galią iki 150 AG.
Vidaus degimo motoras sujungtas su trimis elektros varikliais (dviem pagrindiniais ir vienu papildomu) – bendra jų galia siekia 300 AG.
Šiuo atveju prie galinės ašies prijungus elektros variklį, šis markės flagmanas įgauna nuolat aktyvią keturių varančiųjų ratų pavarą. Kiekvienos ašies trauką automatiškai valdo „E-Tech“ sistema, atsižvelgdama į važiavimo sąlygas ir važiavimo režimą.
Sukimo momento paskirstymas gali akimirksniu kisti nuo 100 proc. priekiniams ratams iki 100 proc. galiniams ratams.
Energijos valdymas automobilyje nuolat optimizuojamas, kad našumo ir efektyvumo santykis prilygtų rinkos lyderiams. Dėl vidaus degimo variklio efektyvumo ir didelės baterijos talpos „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ kombinuotosios degalų sąnaudos pagal WLTP yra 0,7 l/100 km (15 g CO2/km), o net ir išsikrovus baterijai išlieka nuosaikios – 5,8 l/100 km (132 g CO2/km).
22 kWh talpos baterija užtikrina iki 100 km vien elektra įveikiamą atstumą. O su pilnu baku degalų iš tinklo įkraunamas naujasis „Rafale“ iš viso galės įveikti iki 1 000 km (pagal WLTP). Didžiausia 7,4 kW (32 A) įkrovimo galia visiškai įkrauti akumuliatorių nuo 0 iki 80 proc. užtrunka vos 2 val. 10 min., iki 100 proc. – 2 val. 55 min.
Beveik elektromobilis
Kasdien naudojantis „Renault Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ veikia kaip ir visiškai elektra varomas automobilis, o vairavimo pojūčiai panašūs, ypač kalbant apie tylų važiavimą ir reakciją į pagreitį. Vairavimo malonumą dar labiau sustiprina regeneracinio stabdymo funkcija, reguliuojama ant vairo esančiomis svirtelėmis.
Negana to, automobilyje įdiegta „Predictive hybrid“ vairavimo sistema leidžia maksimaliai išnaudoti elektros energiją važiuojant. Prijungtų „Google“ žemėlapių duomenys, pavyzdžiui, kelio topografija per artimiausius septynis kilometrus (arba labiausiai tikėtiną maršrutą, jei kelionės tikslas neįrašytas), suteikia išankstinę informaciją baterijos valdymo sistemai, kad būtų maksimaliai išnaudojama elektros energija.
Naši ir kruopščiai suprojektuota energijos pavara vairuotojams taip pat užtikrina išskirtinę dinamiką. Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,4 sek. (palyginti su 8,9 sek. 200 AG „E-Tech“ hibridu), nuo 80 iki 120 km/val. – per 4,0 sek. (palyginti su 5,6 sek. 200 AG „E-Tech“ versija).
Pasirodymas rinkoje – jau netrukus
Išskirtinio stiliaus modelio serijinė gamyba prasidės jau netrukus. Pirmieji „Renault Rafale“ modelio egzemplioriai Lietuvą turėtų pasiekti jau šių metų rudenį.
Jau šią akimirką gamintojas leidžia atlikti išankstinį užsakymą ir įsigyti versiją su silpnesne, 200 arklio galių generuojančia hibridine pavara. Šios versijos pradinė kaina siekia 40 890 eurų.
Pajėgiausios „Rafale“ modifikacijos kaina bus paskelbta vėliau.