• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Renault Sport“ padalinys eilę metų kūrė išskirtinai automobilių entuziastams skirtus modelius. Kiekvienas iš jų sulaukė visuotinio pripažinimo, tačiau „Renault Laguna Biturbo“ gimė gerokai anksčiau negu įžymusis „Renault Clio Williams“ ar Niurburgringo trasos rekordus gerinusi „Renault Megane R.S.“. Vis dėlto, „Megane Biturbo“ buvo sukurtas siekiant pasiūlyti dar neregėtą dinamiką. Na, bent jau „Renault“ automobilių standartais.


Renault Sport“ padalinys eilę metų kūrė išskirtinai automobilių entuziastams skirtus modelius. Kiekvienas iš jų sulaukė visuotinio pripažinimo, tačiau „Renault Laguna Biturbo“ gimė gerokai anksčiau negu įžymusis „Renault Clio Williams“ ar Niurburgringo trasos rekordus gerinusi „Renault Megane R.S.“. Vis dėlto, „Megane Biturbo“ buvo sukurtas siekiant pasiūlyti dar neregėtą dinamiką. Na, bent jau „Renault“ automobilių standartais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas galingiausių „Renault“ modelių


Iki „Biturbo“ pasirodymo, „Laguna“ modelių gamos flagmanu buvo galima laikyti versiją su 3,0 litrų, 6 cilindrų atmosferiniu varikliu. Jis „Laguna modelyje išvystė 167 arklio galias ir 235 Nm sukimo momentą. Tai tikrai nėra tos charakteristikos, su kuriomis galėsi sužavėti būsimą „BMW M3“ pirkėją.

REKLAMA

Renault Laguna Biturbo
Iškarpa iš žurnalo Option Auto

„Renault“ siekdama tinkamai išnaudoti jau turimą jėgos agregatą, į pagalbą pasitelkė Vokietijoje gerai žinomus automobilių tobulinimo specialistus iš „Hartge“. Eilę metų BMW automobilius tobulinę ir šios markės modeliams skirtus aksesuarus gaminusi įmonė su „Renault“ pasiūlymu sutiko greičiau negu prancūzai spėjo ištarti – Magnifique.

REKLAMA
REKLAMA

Didelių, radikalių pokyčių „Hartge“ specialistai negalėjo padaryti. Jų dėmesys turėjo būti sutelktas į esamos platformos patobulinimą – ne daugiau. Būtent todėl „Biturbo“ versija išlaikė priekinių varančiųjų ratų pavarą, kuri turėjo susitvarkyti su ženkliai išaugusio 6 cilindrų variklio galia. Be to, „Hartge“ stebuklingai sugebėjo į labai ankštą „Laguna“ skyrių sumontuoti ne vieną, bet du turbokompresorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault Laguna Biturbo variklis
Renault Laguna Biturbo variklis

V6 motoro galia buvo padidinta iki 280 arklio galių ir 400 Nm. Neturėdamas nei papildomo diferencialo, nei pažangių stabilumo sistemų, „Laguna Biturbo“ vis tiek sugebėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,9 sekundės, o 1/4 mylios distanciją automobilis praskrisdavo per 14,7 sekundės.

REKLAMA

Palyginimui – analogiškas „BMW M3“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5,7 sekundės, o 1/4 mylios distanciją įveikdavo per identišką, 14,7 sek. laiką.


Ne tik greičiausias, bet ir brangiausias


Dinamikos pliūpsnį siūlantys automobiliai niekada nebuvo pigūs. Visgi, eilę modifikacijų praėję automobiliai negali būti parduodami už skatikus.

REKLAMA

Kuomet „Renault“ pristatė „Hartge“ specialistų patobulintą „Laguna“, pagrindinis konkurentas iš Vokietijos – „BMW M3“ – anuomet buvo įkainotas (įskaitant infliaciją) 41 tūkst. eurų suma. Tuo tarpu „Renault“ už savo brangakmenį prašė sumokėti šiek tiek mažiau – 38 tūkst. eurų arba 250 000 Prancūzijos frankų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iškarpa iš žurnalo Option Auto
Iškarpa iš žurnalo Option Auto

„Renault“ tarė tvirtą ne


Neeilinio dizaino, nestandartinių sprendimų nesibaiminantys „Renault“ vadovai, turėję kone geriausią šansą įgelti legendų legendai, visgi, galiausiai ryžosi nepritarti masinei „Renault Laguna Biturbo“ modelio gamybai.


Pagrindinė to priežastis – „Renault“ abejonės kaip naująjį „Laguna“ modelį priims kritiškai nusiteikę žiniasklaidos atstovai. Visgi, anuomet „BMW M3“ reputacija ir įvaizdis buvo sunkiai įkandamas ne tik „Audi“ ar „Mercedes-Benz“, bet ir kitiems gamintojams.



https://www.youtube.com/watch?v=mz7y4NyHWh0


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų