Naujoji transporto priemonė neturi vairo ir pedalų. Tvirtinama, jog „Robotaxi“ bus valdoma naudojant dirbtinį intelektą bei kameras, o ne lidarų jutiklius ar navigacijos sistemą, kaip tai buvo daroma ankstesniuose prototipuose.
Pasak E. Musko, „Robotaxi“ taip pat galės įsikrauti belaidžiu būdu, nes, kitaip nei įprasti „Tesla“ automobiliai, šis neturi įkrovimo lizdo.
Pristatydamas savavaldžių technologijų privalumus E. Muskas sakė: „Pagalvokite, kiek laiko žmonės praleidžia automobilyje, o dabar jie galės tą laiką skirti knygoms, filmams, darbui ar bet kam kitam.“
Tam tikslui „Cybercab“ salonas yra minimalistinis: jame yra dvi sėdynės, du puodelių laikikliai, porankis ir didelis centrinis jutiklinis ekranas, panašus į tą, kuris įrengtas „Model 3“. Gale taip pat yra didelis bagažui skirtas skyrius.
E. Muskas teigė, kad „Tesla“ tikisi „Cybercab“ serijinę gamybą pradėti iki 2027 metų, o masėms skirto autonominio automobilio kaina neturėtų viršyti 30 000 JAV dolerių (maždaug 28 tūkst. eurų). Kita vertus, nepatvirtino bendrovės planų pardavinėti šią transporto priemonę už JAV ribų.
E. Muskas įsivaizduoja, kad „Cybercab“ sudomins „Uber“ ar „Bolt“ bendroves, kurios teikia pavėžėjimo paslaugas. Jis taip pat užsiminė, kad šių automobilių savininkai galės juos išnuomoti.
„Cybercab“ buvo kuriamas kaip dalis E. Musko plano paversti „Tesla“ iš automobilių gamybos įmonės į robotikos gamintoją.
Techninės „Cybercab“ detalės dar nėra patvirtintos, tačiau tikėtina, kad jis naudos tuos pačius komponentus kaip ir netolimoje ateityje pasirodysiantis „Tesla Model 2“, kuris gamintojui padės įžengti į Europoje populiarų, kompaktinių automobilių segmentą.