Pastaruosius dvidešimt metų „Abarth“ emblema puošė greitesnes, sportiškesnes „Fiat“ modelių versijas. Pradžioje tai buvo kompaktiški „Punto“ hečbekai, vėliau ši partnerystė išsiplėtė į įvairią „Fiat 500“ modelių gamą ir net stilingą „Mazda MX-5“ dvynį – „Fiat 124 Spider“. Tačiau šiandien „Abarth“ inžinieriai, nepraradę jaunatviško veržlumo, žengia į naują erą.
„Abarth“ pristatė pirmąjį sportišką krosoverį – modelį, sukurtą „Fiat 600e“ pagrindu. Šis automobilis siekia įrodyti, jog elektrinis krosoveris gali būti ne tik tvarus (automobilių mokesčių atžvilgiu), bet ir be galo smagus vairuoti.
Galingiausias „Abarth“
Kol daugelis elektromobilių siekia priblokšti 500, 600 ar net 800 arklio galių pajėgumu, „Abarth“ renkasi nuosaikesnį požiūrį. Kaip sako bendrovės atstovai, mažam automobiliui nereikia atominės jėgainės.
Naujasis modelis siūlo dviejų galingumo lygių elektros variklius, išvystančius 240 arba 280 arklio galių. Abiejose versijose elektros variklis generuoja 345 Nm sukimo momentą, kuris leidžia „Abarth 600e“ iki 100 km/val. įsibėgėti atitinkamai per 6,2 arba 5,9 sekundės.
Šio modelio elektros variklis nėra tiesiog eilinė detalė iš „Stellantis“ sandėlio – jis buvo testuojamas „Formula E“ bolidams skirtame stende, naudojant trasos simuliatorių.
Tokiu būdu siekta užtikrinti, kad variklis atlaikytų didelius krūvius, mat „Abarth“ tikisi, kad „600e“ dinamiką vairuotojai išnaudos ne tik įprastuose keliuose, bet ir lenktynių trasose.
Sportiški akcentai
„Abarth“ komanda, siekdama sukurti ne tik gražų, bet ir greitą elektromobilį, nuo pat pradžių bendradarbiavo su „Michelin“ specialistais, kurie optimizavo „Michelin Pilot Sport EV“ padangas šiam modeliui.
Kitas žingsnis buvo apsilankymas „Alcon“ būstinėje, kur kartu su specialistais sukurta pažangi stabdžių sistema, išlaikanti optimalią stabdymo kokybę ir šilumos išsklaidymą net agresyviai vairuojant.
Entuziastai turėtų nudžiugti, nes „Abarth 600e“ taip pat gavo „Jtekt“ mechaninį riboto praslydimo diferencialą, kuris efektyviai padidina priekinių ratų sukibimą su kelio danga.
Galiausiai „Abarth“ investavo į baterijos aušinimo sistemą, užtikrinančią maksimalų baterijos našumą tiek karštą vasaros rytą, tiek ir dalyvaujant slalomo varžybose.
Prekybos salonuose – kitais metais
Daugumoje Europos šalių naujasis „Abarth“ modelis bus prieinamas nuo kitų metų pavasario.
Planuojama, kad „Abarth 600e Turismo“ kainuos apie 44 000 eurų, o galingesnė versija – nuo 48 000 eurų.