Prancūzijos vyriausybė, siekdama, kad keliuose atsirastų daugiau elektromobilių, šiuo metu pirkėjams siūlo 5 000-7 000 eurų siekiančią piniginę paramą, jeigu elektromobilių pirkėjai įsigijo reikalavimus atitinkantį modelį. Tam vyriausybė kasmet skiria 1 mlrd. eurų.
Kadangi rinkoje šiuo metu tėra vos keletas pigių europietiškų markių elektromobilių, trečdalis visų paskatų skiriama vairuotojams, įsigyjantiems Kinijoje pagamintus elektromobilius. Tokia tendencija padėjo paskatinti elektromobilių iš Kinijos augimą ir padidino konkurencinį atotrūkį nuo vietinių gamintojų.
Prancūzijos vyriausybė atsižvelgdama į šiuos faktus, pristatė atnaujintą tvarką, kurioje nuo šiol bus vertinami pagal vyriausybės nustatytas ribas, atsižvelgiant į energijos kiekį, sunaudojamą jiems pagaminti, surinkti ir pristatyti į šalį, kurioje jis turi būti parduodamas. Taip pat bus atsižvelgiama kokio tipo bateriją elektromobilis turi.
Kadangi Kinijos pramonė dažniausiai naudoja elektros energiją, pagamintą naudojant anglį, tikėtina, kad dėl šių kriterijų Kinijos automobilių pirkėjai negalės gauti valstybės siūlomų lengvatų.
Nepaisant to, daugelis Kinijoje pagamintų elektromobilių išliks konkurencingi net ir be valstybės paramos. Prancūzijoje parduodamas „MG4“ elektromobilis kainuoja nuo maždaug 30 tūkst. eurų, o štai analogiškas „Renault Megane e-Tech“ kainuoja nuo 38 tūkst. eurų, arba 33 tūkst. su valstybės parama.
Šios naujos taisyklės pakenks ne tik automobilių gamintojams iš Kinijos, bet ir vakarų pasaulio gamintojams, kurie tam tikrus modelius gamina Kinijoje ir juos eksportuoja į Europą.
Pavyzdžiui, „Tesla Model Y“ atitinka reikalavimus, jog jų pirkėjai galėtų pretenduoti į valstybės paramą, tačiau ji bus galima tik su sąlyga, jeigu automobilis bus pagamintas Vokietijoje, o ne Kinijoje esančioje gamykloje.