• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2002-aisiais prasidėjęs „Volkswagen“ flagmano žygis į pavojingą 7 serijos BMW, „Lexus LS“ ir S klasės „Mercedes-Benz“ teritoriją baigėsi nesėkme. Ambicingą „Volkswagen“ siekį sugniuždė ne tik perdėtai komplikuoti inžinieriai sprendimai, bet ir naudotų automobilių rinkoje vyravusi „Phaeton“ reputacija.

2002-aisiais prasidėjęs „Volkswagen“ flagmano žygis į pavojingą 7 serijos BMW, „Lexus LS“ ir S klasės „Mercedes-Benz“ teritoriją baigėsi nesėkme. Ambicingą „Volkswagen“ siekį sugniuždė ne tik perdėtai komplikuoti inžinieriai sprendimai, bet ir naudotų automobilių rinkoje vyravusi „Phaeton“ reputacija.

REKLAMA

Akivaizdu, jog „Volkswagen“ siekė padarytas klaidas išspręsti ir buvo paskyrusi atitinkamo dydžio biudžetą, kuris leistų atskirai inžinierių grupei sukurti pilnavertį įpėdinį, kuris, vėlgi, dar kartą pabrėžtų „Volkswagen“ inžinerinį ir technologinį pranašumą.

Skirtingai nei įpėdinio pirmtakas, kuris buvo kuriamas galvojant apie stulbinančią sėkmę Kinijoje ir Pietų Korėjoje, naujasis modelis buvo kuriamas galvojant apie europiečius – pirkėjus, kurie yra patys išrankiausi pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmoji „Phaeton“ modelio karta buvo sukurta iš skirtingų „Audi“ ir „Bentley“ automobilių likučių. Panašią strategiją „Volkswagen“ inžinieriai naudojo kuriant ir antrosios kartos „Phaeton“.

REKLAMA

Naujojo sedano pagrindą sudarė „Volkswagen MLB“ vardu pavadinta platforma, kurią inžinieriams pavyko išnaudoti kuriant tokius modelius kaip: „Audi A4“, Q5“, „A7“, „A8“ ar „Porsche Macan“, tad su technine automobilio puse buvo viskas aišku ir, sąlyginai, paprasta.

Sunkiausia užduotis atiteko antrosios kartos „Phaeton“ dizainerių komandai, kurią sudarė Tomasz Bachorski, Jozefas Kabanas ir Marco Pavone. Išskirtinių pasiekimų automobilių dizaino pasaulyje pasiekę specialistai vieningai sutarė, jog naujasis „Phaeton“ turi atsisakyti sunkių, šiek tiek gremėzdiškų pirmtako linijų.

REKLAMA
REKLAMA

Ir kaip matote patys – antroji modelio karta buvo gerokai aptakesnė, atletiškesnė ir žemesnė. Jame aiškiai matyti, jog „Volkswagen“ dizaineriai taikėsi į naująją prabangių automobilių amžiaus grupę, kuriai sėdant į automobilį nesinori ištart „Ahh“ ar „Ohh“.

Pagal pirminį sumanymą, „Phaeton“ ir „Touareg“ modeliai turėjo sudaryti kuklią, bet labai tvirtą prabangių „Volkswagen“ automobilių sąjungą. Būtent todėl, abiejų automobilių interjero filosofija, prietaisų išdėstymas ir netgi technologijų arsenalas buvo identiškas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, tam tikrų išskirtinumų ir pranašumų „Phaeton“ turėjo. Pavyzdžiui, gale sėdintiems keleiviams buvo galima užsakyti du pildomus ekranus. Gale taip pat buvo montuojamos dvi atskiros sėdynes, kurias skyrė platus porankis.

Atsižvelgiant į šiuo metu gamyboje esanti „Volkswagen Touareg“, tikėtina, jog antroji „Phaeton“ modelio karta būtų buvusi komplektuojama su tais pačiais jėgos agregatais ir pavaros sistemomis.

REKLAMA

Šiuo metu „Touareg“ gali būti komplektuojamas su skirtingo galingumo 6 cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. „Touraeg“ modelių gamoje taip pat yra V8 agregatą turinti hibridinė versija, dėvinti sportiškumą simbolizuojančios „R“ raidės emblemą.

Prie šio projekto dirbę Tomaz Bachorski ir Marco Pavone teigia, jog automobilio kūrimo procese buvo sukurtos keturios antrosios kartos „Phaeton“ modelio versijos.

REKLAMA

Gavus žalią šviesą iš vykdomąsias pareigas einančių kolegų, buvo sukurtas šis, pilnai funkcionuojantis prototipas, kuris turėjo praeiti griežtą „Volkswagen“ stebėtojų tarybos filtrą.

Deja, „Phaeton“ prototipas stebėtojų tarybai buvo pristatytas ne pačiu tinkamiausiu metu. Tuomet buvo nuspręsta, jog „Volkswagen“ turi visą savo energiją sutelkti į elektrifikaciją, o ne į dar vieną bandymą įsitvirtinti tarp BMW ir „Mercedes-Benz“. Ir vietoje to, kad modelių gamą papildytų dviem flagmanais, „Volkswagen“ į serijinę gamybą išleido tik vieną – „Volkswagen Touareg“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų