Naujoji „Audi A5“ modelių šeima, iš tiesų, yra visiškai nauji modeliai, naudojantys pažangią „Premium Platform Combustion“ platformą, naujutėles elektrifikuotas pavaras ir automobiliams skirtą elektroniką.
Kėlė kvalifikaciją
Kol „Audi“ atstovai dar tik ruošiasi naujojo modelio priėmimui, Štutgarto prieigose (Nekarzulme) esanti „Audi“ gamykla dirba maksimaliu tempu. Čia buvo pradėta naujųjų modelių gamyba, kuriai buvo ruošiamasi ne vienerius metus.
„Gamyklos darbuotojai turėjo įgyti papildomą kvalifikaciją, leidžiančią dirbti su naujausiomis sistemomis ir automobilių gamybos technologijomis“, – sakė „Audi Neckarsulm“ gamyklos vadovas Fredas Schulze.
Kai 2025 m, bus baigtas statyti atnaujintas dažymo cechas, jis buvo vienas moderniausių automobilių pramonėje. Gamintojas tvirtina, jog daugybė procesų jau dabar yra optimizuoti, tačiau pradėjus gaminti „Audi A5“, gamykloje buvo įdiegtos aplinkai nekenksmingos procedūros.
Tvarumas – prioritetas
Pavyzdžiui, naujausiems „Audi“ modeliams taikomas naujas dažymo procesas, kuris leidžia paspartinti dažymo procesą ir tuo pačiu sumažinti energijos sąnaudas. Sakoma, jog dabar vieno automobilio dažymo procesas padeda sutaupyti iki 140 kWh energijos.
„Audi“ taip pat pradėjo naudoti veiksmingesnį metodą, kuris padėtų automobilius apsaugoti nuo korozijos. Pavyzdžiui, kiekvienas automobilio kėbulas panardinamas ir apverčiamas aukštyn kojomis specialioje talpykloje. Tokiu būdu išvengiama minimalaus oro burbulų susidarymo ir nešvarumų nuosėdų.
Katodinio panardinimo dangos džiovinimui taip pat naudojamas naujas, efektyviau energiją vartojantis procesas. Vietoj ankstesnio išorinio džiovinimo proceso dabar naudojamas vadinamasis skersinis džiovinimo procesas. Į vidų pučiamas oras, o kėbulas šildomas iš vidaus.
Nepamiršo robotų
Nekarzulme esanti automobilių gamykla yra pirmoji visoje „Volkswagen Group“ koncerne, kurioje papildomos kėbulo dalyse montuojamos į pagalbą pasitelkiant robotus.
„Audi“ tvirtina, jog tokiu būdu padidinamas tikslumas ir sumažinamas išorinių veiksnių poveikis. Vien sparno tvirtinimui naudojami septyni robotai.
„Audi“ taip pat patobulino 2014 metais įdiegtą autonominę detalių surinkimo sistemą. Gamintojas teigia, jog dabar net 80 proc. detalių į surinkimo liniją yra atvežamos naudojant autonominę „DTS“ sistemą.
Daugiau – vaizdo įraše žemiau.