Dauguma superautomobilių gamintojų save laiko inovatorėmis, tačiau „Oilstainlab“ įkūrėjai mano, jog jų pasirinkta kryptis iš tikrųjų leidžia iš naujo pažvelgti į automobilių tipą, kuris turi reprezentuoti kiekvieno benzingalvio svajonę.
Šių metų „Goodwood Festival of Speed“ renginyje „HF-11“ vardu pavadintą projektą pademonstravę broliai netrukus sulaukė ne tik gausybės komplimentų, bet ir potencialių pirkėjų užklausų. Visgi, pasaulyje yra daugiau negu pakankamai nutrūktgalvių, kuriems atsibodo „Ferrari“, „McLaren“ ar netgi „Bugatti“.
Dabar, automobilių dizainerių ir inžinierių amatą išmanantys broliai žengia sekantį, bet svarbų žingsnį – jie pristatė gerokai realistiškiau atrodančią koncepciją, kuri jau sekančiais metais virs į pilnai funkcionuojantį prototipą, o vėliau – ir bendro naudojimo keliams tinkamą egzempliorių.
Lengvesnis už kitus
„Oilstainlab HF-11“ laikysis visų superautomobiliams būdingų principų. Jis bus varomas galiniais ratais, kurio ratus suks per vidurį sumontuotas variklis. Automobilis turi iš anglies pluošto pagamintą rėmą, kurio autoriai yra tie patys žmonės, dirbę su „Ford GT“ inžinieriais.
Teigiama, jog automobilio svoris turėtų siekti apie 900 kilogramų, tačiau galutinį svorį nulems kurią konstrukciją automobilio kūrėjai pasirinks. Vienas iš „Oilstainlab“ įkūrėjų sako, jog jis susitaikytų ir su didesniu automobilio svoriu, jeigu tik surastų auksarankį, gebantį rankomis iškalti 25 aliuminio kėbulus.
Nepriklausomai nuo to, automobilyje bus naudojami iš itin stipraus plieno pagaminti pakabos elementai bei reguliuojami „Ohlins“ amortizatoriai. Lenktynių trasoms paruošta versija bus apauta 18 colių skersmens ratlankiais, o bendro naudojimo keliams skirta versija dėvės 19 colių apavą priekyje ir 20 colių gale.
Siūlys dviejų tipų pavarą
Galima pasakyti, jog didžiausia inovacija šiame automobilyje – galimybė rinktis vieną iš dviejų jėgos agregatų: benzininio arba elektrinio.
„Oilstainlab“ šiuo metu pluša su neįvardintu variklių gamintoju, galinčiu šiam automobiliui pasiūlyti 650 arklio galių išvystantį variklį. Skelbiama, jog šis motoras bus poruojamas su mechanine pavarų dėže (arba automatine), galės tachometro rodyklę pakelti iki pat 12 000 aps/min.
Labai norintiems, „Oilstainlab“ taip pat pasiūlys elektrinę versiją. Numatomas jos galingumas sieks 860 arklio galių.
Skirtas milijonieriams
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio tipo, pradinė „Oilstainlab HF-11“ kaina sieks 2,35 mln. JAV dolerių.
Projekto autoriai teigia, jog pasaulį išvys ne daugiau nei 11 šio superautomobilio vienetų. Šeši iš jų jau buvo užsakyti.