Priekinė dalis.
Profilis.
Galinė dalis.
Dar vienas automobilio profilio palyginimas.
Apie naujos kartos „Honda Civic Type R“ žinome beveik viską. Žinome kiek darbo įdėjo „Honda“ inžinieriai kurdami sportišką „Civic“ versiją, žinome kokio galingumo variklį jis turi, žinome kokį maksimalų greitį jis pasiekia. Tačiau kaip manote, ar „Civic Type R“ koncepcija labai skiriasi nuo to „Civic Type R“, kurį galėsime įsigyti „Honda“ atstovybėse?
Vienintelis pastebimas pasikeitimas - nuostabūs galiniai žibintai, kurie traukė akį žiūrint į galinę „Civic Type R“ koncepto dalį. Tačiau jeigu į abudu automobilius pasižiūrėtume atidžiau - pamatytumėte, jog skiriasi priekiniai žibintai, priekinis difuzorius. Ratų arkos ir slenksčiai neatrodo taip agresyviai.
Dar vienas pastebėjimas - serijinei gamybai paruoštas automobilis turi mažesnio skersmens ratlankius ir pasižymi aukštesne prošvaisa negu „Civic Type R“ koncepcija.
Priminsime, jog automobilio priekinius ratus suka visiškai naujas 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis. Kol kas tik viename modelyje gyvuosiantis motoras išvysto 310 arklio galių esant 6500 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Su šiuo varikliu, japoniškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.7 sekundės ir pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį! Vienintelis automobilis šiame segmente sugebėsiantis parodyti ragus - keturiais ratais varomas „Ford Focus RS“, tačiau apie jį vėliau.
O dabar laikas palyginimams.
Apie naujos kartos „Honda Civic Type R“ žinome beveik viską. Žinome kiek darbo įdėjo „Honda“ inžinieriai kurdami sportišką „Civic“ versiją, žinome kokio galingumo variklį jis turi, žinome kokį maksimalų greitį jis pasiekia. Tačiau kaip manote, ar „Civic Type R“ koncepcija labai skiriasi nuo to „Civic Type R“, kurį galėsime įsigyti „Honda“ atstovybėse?
Vienintelis pastebimas pasikeitimas - nuostabūs galiniai žibintai, kurie traukė akį žiūrint į galinę „Civic Type R“ koncepto dalį. Tačiau jeigu į abudu automobilius pasižiūrėtume atidžiau - pamatytumėte, jog skiriasi priekiniai žibintai, priekinis difuzorius. Ratų arkos ir slenksčiai neatrodo taip agresyviai.
Dar vienas pastebėjimas - serijinei gamybai paruoštas automobilis turi mažesnio skersmens ratlankius ir pasižymi aukštesne prošvaisa negu „Civic Type R“ koncepcija.
Priminsime, jog automobilio priekinius ratus suka visiškai naujas 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis. Kol kas tik viename modelyje gyvuosiantis motoras išvysto 310 arklio galių esant 6500 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Su šiuo varikliu, japoniškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.7 sekundės ir pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį! Vienintelis automobilis šiame segmente sugebėsiantis parodyti ragus - keturiais ratais varomas „Ford Focus RS“, tačiau apie jį vėliau.
O dabar laikas palyginimams.