Po tai kai „Volvo“ pristatė naujos kartos 90 serijos modelių gamą („S90“, „V90“ ir „XC90“), švedai visų įvertinimui pateikė 60 serijos šeimą („S60“, „V60“ ir „XC60“), kuri šiandien sudaro liūto dalį „Volvo“ markės pardavimų, ir dėl to nereikėtų stebėtis.
Švediškas tęstinumas
Kaip ir didesnieji 90-sios serijos modeliai, taip ir 60-osios serijos šeima buvo sulipdyta iš praktiškai tų pačių ingredientų. Platforma, pakabos sistemos, varikliai, keturių varančiųjų ratų pavara, automatinė pavarų dėžė ir dar daugelis kitų komponentų yra identiški. Visgi, tai galime laikyti privalumu, mat tai padeda išlaikyti optimalius automobilio eksploatacijos kaštus.
Panaši tendencija vyrauja ir automobilio viduje. Interjero apipavidalinimas – praktiškai identiškas 90-os serijos modeliams. Prietaisų skydelis – taip pat skaitmeninis, o centrinėje konsolėje – vertikalus lietimui jautrus ekranas, o po juo keletas mygtukų, kurie leidžia įjungti avarinį signalą ir galinio lango šildymą, didžiulis bei labai malonus liesti ratukas, kurio dėka galite pagarsinti, patildyti arba sustabdyti savo mėgstamą dainą.
Atkreipkite dėmesį:
- Atkreipkite dėmesį į priekinio ir galinio buferio bei priekinio stiklo būklę. Šių detalių pažeidimai gali neigiamai paveikti už jų sumontuotus saugos sistemos komponentus, kurių remontas ar keitimas tikrai nebus pigus;
Viena jėgainė, keli galios lygiai
Nepriklausomai ką norėsite pasirinkti, visi „XC60“ modeliai naudoja 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius. Priklausomai nuo variklio, galite gauti priekiniais arba keturiais ratais varomą SUV. Jeigu labai gerai pasiknaisiosite po Skandinavijos naudotų automobilių rinką, taip pat rasite versijų su mechanine pavarų dėže, tačiau Lietuvoje tokį modelį surasti praktiškai neįmanoma.
Variklių techninės charakteristikos nėra prastos. Benzininiai varikliai – tylūs, skleidžia minimalias vibracijas ir pasižymi visai patenkinamu apetitu degalams. Didžiausia kliūtis yra automobilio svoris (priklausomai nuo versijos, svoris gali svyruoti nuo 1950 iki 2150 kilogramų, o tai – milžiniška masė, kurią turi patempti keturių cilindrų variklis.
Atkreipkite dėmesį:
- Hibridinę pavarą (ne „Mild-Hybrid“) turintys modeliai kenčia nuo ankstyvų elektros motoro gedimo. Sugedus elektros motorui dažniausiai keičiamas visas „ERAD“ vardu pavadintas modulis, esanti ant galinės ašies. Prastai veikiančio elektros motoro simptomai yra gana akivaizdūs: trūkčiojimas, pašalinis garsas iš galinės ašies, netolygi akceleracija ar akivaizdžiai juntamas galios pokytis;
Įvairiapusiškai patogus
Vairuojant „Volvo XC60“ iškart susidaro įspūdis, jog švedai nori priversti jus vairuoti atsakingai. Tolygaus, sklandaus važiavimo metu išryškėja „XC60“ stiprybė – absoliutus komfortas, puiki garso izoliacija bei preciziškai veikiančios saugumo sistemos kaip reikiant palengvina vairuotojo darbą, bet tik esant tam tikroms sąlygoms.
Vis dėlto, nors daugelis „XC60“ savybių įtiks daugeliui, tačiau automobilio pulsą siekiantys pajusti vairuotojai iš „XC60“ išlips žiovaudami. Benzininiai varikliai – tylūs, bet flegmatiški, kaip ir automatinė pavarų dėžė. Automobilio pakaba, akivaizdžiai, labiau orientuota į komfortą, o ne fejerverkų kupiną pasivažinėjimą.
Atkreipkite dėmesį:
- Pirkdami automobilį, įsitikinkite, jog važiuodami didesniu nei 110 km/val. greičiu nejaučiate vibracijų. Šias vibracijas gali iššaukti netinkamas ratų suvedimas, nusidėvėję pusašiai ar „AWD“ sistemos movos;
Išsamesnę naudoto „Volvo XC60“ apžvalgą rasite ČIA.