„Žinome, kad norėdami būti rikiuotės priekyje turime užkopti į labai didžiulį kalną, tačiau galiu pasidžiaugti, jog komanda šiuo metu yra neįtikėtinai susitelkusi ir motyvuota“, – sakė Toto Wolffas.
„Bet kokio automobilio kūrimas yra nuolatos pasikartojantis procesas. Jis tęsiasi nuo praėjusių metų. Naujasis bolidas leidžia komandai atlikti didesnius pakeitimus, kurių įprastai neįmanoma atlikti sezono metu“, – sakė „Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas.
Atliktų pokyčių gretose – nauja važiuoklė ir naujas pavarų dėžės korpusas. Aerodinamikos srityje daugiausiai dėmesio buvo skirta efektyvumui.
Inžinieriai dėjo pastangas užtikrinti didesnę prispaudžiamąją jėgą su mažesniu pasipriešinimu, ir šias savybes perteikti taip, jog padidintų pakabos efektyvumą.
„Didelis dėmesys buvo skiriamas prieš tai naudoto automobilio nenuspėjamai galinei ašiai tobulinti. Daug dirbome, kad abi bolido ašys, ypač galinė, pasižymėtų geresnėmis savybėmis“, – tęsė J. Allisonas.
„Manau, kad per pastaruosius dvejus metus mums reikėjo iš naujo prisitaikyti, surasti naują balansą, iš naujo atrasti save tam tikrose srityse. Tai nėra lengva, tačiau padarėme pažangą ir tikimės atversti naują lapą su W15“, – sakė T. Wolffas.
„Mercedes“ komandos atstovai taip pat pabrėžia, jog inžinieriai daug laiko skyrė variklio patikimumui.
„Mes susitelkėme į troškimą sukurti patį geriausią variklį, kokį tik galime. Šiais metais patikimumas yra dar svarbesnis nei 2023 m.“, – atskleidė „Mercedes“ jėgainių padalinio vadovas Hywelas Thomas.
Patikimumas šiemet atliks kaip niekada didžiulę rolę, mat Formulės 1 komandos šiemet aplankys net 24 trasas, kurios yra išsidėsčiusios skirtinguose pasaulio kampeliuose.
„Žinome, kad nebaigę lenktynių prarandame svarbius taškus“, – pridūrė jis.