Į 2024-ųjų Formulės 1 sezoną žengianti „Aston Martin“ su nauju bolidu tikisi ne tik pagerinti praėjusių metų rezultatus, bet ir tuo pačiu siekia tapti pagrindine „Red Bull“ varžove.
Tokį pareiškimą bolido pristatymo renginyje išsakęs „Aston Martin“ komandos vadovas Mike'as Krackas privertė nusišypsoti Fernando Alonso.
„Gerai, kad jis taip sako. Manau, kad šiuo metu galime būti nusiteikę optimistiškai“, – su šypsena veide sakė F. Alonso.
„Praėjusiais metais matėme stiprią „Ferrari“ ekipą. „McLaren“ taip pat žengė didžiulį žingsnį į priekį ir keliose lenktynėse buvo labai arti „Red Bull“. Taigi, taip, pažiūrėsime, kaip viskas klostysis toliau“.
Ispanas taip pat atsakė į žurnalistų klausimus, susijusius su jo galimybėmis kovoti dėl čempiono titulo.
„Manau, kad pirmiausia turime nuolatos kovoti dėl taškų, kovoti dėl podiumų, kad būtume tarp pretendentų į podiumus. O tada, jeigu būsime tokioje pozicijoje, būtų smagu pasiekti pirmąją sėdint už žalios spalvos „Aston Martin“, – savo įžvalgomis dalijosi F. Alonso.
„Turime dirbti žingsnis po žingsnio. Galiu lažintis, kad keturias ar penkias komandas skirs dvi ar trys dešimtosios sekundės dalys.“
„Aston Martin“ technikos direktoriaus Dan'o Fallows teigimu, „Red Bull“ šiandien yra laikoma auksiniu pavyzdžiu, tačiau inžinierių atlikti pakeitimai leidžia tikėti, jog „Aston Martin“ progresas bus pakankamas, norint kovoti dėl pergalių.
„Kalbant apie rezultatus – „Red Bull“ yra etalonas. Vis dėlto, mums svarbiausia yra greičiausias automobilis. Manau, kad inžineriniu požiūriu, užuot galvoję apie atskirus etapus, turime sukurti automobilį, kuris galėtų konkurencingai važiuoti bet kurioje trasoje. „Būtent tam labiausiai ir skyrėme daugiausiai dėmesio. Prie „Red Bull“ priartėsime tik tada, kai automobiliui suteiksime norimą našumą“, – sakė jis.
Specialistas taip pat trumpai apibendrino inžinierių atliktus pakeitimus.
„Naujasis automobilis nuo senojo skiriasi daugeliu atžvilgiu. Pakeitėme didžiąją dalį detalių, tačiau, iš esmės, tai, vis dar, yra stipriai patobulintas praėjusių metų bolidas“, – atskleidė jis.
„Patys pastebimiausi dalykai – priekinė dalis ir priekinis spoileris. Pasikeitė pakabos nustatymai. Iš „Mercedes“ gavo naują pavarų dėžę, galinės pakabos konstrukciją. Taip pat atlikome nemažai pakeitimų variklio skyriuje, tačiau, žinoma, nemažą dalį pakeitimų mes norime išlaikyti paslaptyje“.
Ar „Aston Martin“ ekipai pavyko padaryti gerbėjus pradžiuginantį progresą, pamatysime jau vasario 21 - 23 dienomis, kuomet Bahreino trasoje vyks pirmieji priešsezoniniai Formulės 1 bandymai.