Neseniai sutartį su „Ferrari“ pratęsęs C. Leclercas netrukus pradės jau šeštąjį sezoną šios komandos gretose, o štai C. Sainzas, nors ir 2023-aisiais sugebėjo iškovoti vienintelę „Ferrari“ pergalę Singapūre, kitąmet persikels į kitą komandą, mat jo vietą nuo 2025-ųjų užims garsusis Lewisas Hamiltonas.
Bolido pristatymo metu, komandos vadovas Fredericas Vasseuras sakė, jog ekipa yra užsibrėžusi keletą tikslų. Vienas iš jų – tęsti 2023 m. pabaigoje pasiektą progresą.
„Daugiau taškų, geresni rezultatai ir didesnis efektyvumas“, – sakė F. Vasseuras.
Tuo tarpu technikos direktorius Enrico Cardile'as pabrėžė, kad „SF-24“ yra visapusiškai atnaujintas ir jis radikaliai skiriasi nuo 2022 ir 2023 sezone naudotų bolidų.
„Nors mūsų atspirties taškas buvo praėjusiais metais pasirinkta automobilio tobulinimo kryptis, kiekviena automobilio vieta buvo pertvarkyta“, – sakė technikos direktorius.
„Atsižvelgėme į tai, ką mums pasakojo vairuotojai. Konkrečias idėjas pavertėme inžinerine realybe, siekdami suteikti jiems automobilį, kurį būtų lengviau vairuoti ir iš jo išgauti maksimalų efektyvumą“, – tęsė jis.
C. Leclercas pripažino, kad 2023-ieji jam buvo labai sunkūs, tačiau tuo pačiu išreiškė pasitikėjimą, kad praėjusių metų problemos buvo išspręstos.
„Buvo labai aišku, kuria kryptimi turime dirbti, kad šiais metais pasiektume geresnių rezultatų“, – sakė C. Leclercas.
„Esu įsitikinęs, kad sunkumų, su kuriais susidūrėme 2023 metais, šiemet jų nebebus. Pagrindinė sritis, ties kuria turėjome padirbėti, buvo jautrumas sąlygų kaitai, praėjusiais metais turėjome labai piktdžiugišką automobilį, o tai norėjome pakeisti, kad jis būtų geresnis ir lengviau valdomas.“
C. Sainzas taip pat išreiškė optimizmą dėl naujo bolido.
„Praėjusiais metais mums sunkiai sekėsi važiuoti tam tikromis sąlygomis ir tam tikrose lenktynių trasose, todėl dirbdami prie naujo bolido stengėmės, jog jis būtų universalesnis ir kad jis mums palengvintų kiekvienas lenktynes“, – sakė sportininkas.