Kalbėdamas su „Autocar“, O. Källenius teigė, kad „Mercedes“ kurdama naujus modelius neturi leistis į jokius kompromisus ir vienintelis būdas tai pasiekti – naudoti dvi skirtingas platformas, tinkamas išskirtinai benzininiams arba elektriniams modeliams.
Jis, kaip pavyzdį, paminėjo būsimą S klasės modelį, kuris pasirodys 2028 m. pabaigoje, sakydamas, kad jeigu naujasis modelis naudotų elektriniam automobiliui tinkamą platformą, „Mercedes“ negalėtų užtikrinti tinkamo našumo lygio ir kitų parametrų. Tas pats galioja ir elektriniams modeliams, naudojantiems ne jiems dedikuotą platformą.
„Jeigu automobilių rinka nebus 100 proc. elektrinė, mes turime leisti pirkėjams pasirinkti iš dviejų variantų. Turime pasiūlyti tiek elektrinį, tiek elektrifikuotą vidaus degimo variklio variantą. Be jokių kompromisų“, – sakė O. Källenius.
„Klientas šioje lygties dalyje yra pirmoje vietoje. Ateinančius 10 metų „Mercedes“ klientų laukia puikūs laikai“.
O. Källenius pripažino, kad investicijos į dvi modelių linijas sukuria papildomą naštą, tačiau priimant atitinkamus sprendimus galima išlaikyti norimą sinergijos lygį tarp benzininių ir elektrinių modelių. Trumpai tariant – kas nėra susiję su agregatais ir juos valdančiais komponentais, likusios dalys bus praktiškai identiškos.
„Mercedes“ taip pat patvirtino, jog jau dabar yra pasiruošusi naujiems „Euro 7“ taršos reikalavimams, todėl bet kokie pokyčiai rinkoje jų negąsdina.
„Jeigu dabar manome, kad 2030 m. rinka nebus visiškai dominuojama elektromobilių, ekonominiu požiūriu nebūtų prasmės atsisakyti didžiulės vidaus degimo variklių rinkos dalies“.