• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiosios kartos „Audi Q5“ žymi reikšmingą šuolį tiek technologijų, tiek dizaino srityse. Tai pirmasis „Audi“ SUV, sukurtas ant naujos „Premium Platform Combustion“ (PPC) architektūros, leidžiančios derinti efektyvius vidaus degimo variklius su pažangia „MHEV plus“ hibridine sistema, rašoma gamintojo pranešime spaudai. 

69

Trečiosios kartos „Audi Q5“ žymi reikšmingą šuolį tiek technologijų, tiek dizaino srityse. Tai pirmasis „Audi“ SUV, sukurtas ant naujos „Premium Platform Combustion“ (PPC) architektūros, leidžiančios derinti efektyvius vidaus degimo variklius su pažangia „MHEV plus“ hibridine sistema, rašoma gamintojo pranešime spaudai. 

REKLAMA

Nuo debiuto 2008 metais „Audi Q5“ tapo vienu geriausiai parduodamų „premium“ segmento SUV tiek Europoje, tiek Lietuvoje. 2024-aisiais šis modelis sudarė net 46 proc. visų „Audi“ pardavimų Lietuvoje, užtikrindamas sau pirmąją vietą tarp prabangių automobilių.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak Ilgvaro Ļubkos, „Audi“ prekės ženklo vadovo Lietuvoje ir Latvijoje, naujos kartos Q5 išlaiko pagrindines vertybes – praktiškumą, dinamiką ir aukštą technologinę kartelę, tačiau dabar siūlo dar daugiau:

REKLAMA

„Tai modelis, kuris puikiai tinka šeimoms, aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems žmonėms ar tiems, kurie vertina individualumą ir kokybę. Tikimės, kad Q5 tęs savo sėkmės istoriją ir toliau bus vienas geidžiamiausių pasirinkimų rinkoje.“

Nauja platforma – daugiau galios, lankstumo ir komforto

PPC platforma pasižymi moduline konstrukcija, leidžiančia integruoti skirtingas pavaros sistemas bei užtikrinti optimizuotą svorio paskirstymą, kuris pagerina tiek valdymą, tiek stabilumą.

REKLAMA
REKLAMA

Ji taip pat leidžia pasirinkti įvairius pakabos variantus – nuo komfortiškos iki sportiškesnės, įskaitant dažniui jautrią slopinimo sistemą ar reguliuojamo aukščio pneumatinę pakabą.

Visi naujojo Q5 varikliai – tiek 2.0 TFSI (240 AG), tiek 2.0 TDI (240 AG), tiek sportinė SQ5 versija su 3.0 TFSI (367 AG) – komplektuojami su „MHEV plus“ technologija. Sistema leidžia: važiuoti taupymo režimu, kai degimo variklis išjungiamas, regeneruoti stabdymo energiją, suteikti iki 230 Nm papildomo sukimo momento ir iki 18 kW galios, užtikrinti greitą ir sklandų „start-stop“ veikimą važiuojant mieste.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rezultatas – ne tik mažesnės CO₂ emisijos, bet ir pagerinta dinamika bei važiavimo komfortas.

Daugiau erdvės, daugiau pasirinkimo

Interjeras sukonstruotas taip, kad būtų erdvus, lankstus ir patogus: galines sėdynes galima stumdyti 10 cm, o sulanksčius – bagažinės talpa išauga iki 1473 litrų. Papildomos erdvės po grindimis leidžia saugiai paslėpti smulkius daiktus ar bagažinės uždangalą.

REKLAMA

Be to, pirkėjai gali rinktis iš gausybės individualizavimo galimybių: tiek kėbulo spalvų, tiek interjero apdailos, tiek medžiagų. Programos „Audi exclusive“ dėka galima susikurti automobilį, atitinkantį individualų skonį – nuo subtilios elegancijos iki ryškaus charakterio.

Lietuvoje naujos kartos „Audi Q5“ kainuoja nuo 49 700 eurų. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų