Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ramūnas Žilionis / Automanas.lt
Pastaruoju metu netyla diskusijos apie kelias iš eilės „BMW“ vairuotojų sukeltas avarijas ir į dvi stovyklas pasidalinusią visuomenę. Dar iki šių įvykių ir diskusijų, šių metų pradžioje mes jau prognozavome, kad po tokių avarijų pasigirs siūlymai didinti baudas už kelių eismo pažeidimus, bei įvesti naujas sankcijas. Norinčių pasinaudoti šia situacija atsirado ne vienas ir ne du, kurie lyg kokie nors gydytojai su šventintu vandeniu nusprendė išspręsti „kelių erelių“ problemą.
1 ) Padangos apsaugos nuo „atsitrenkimo į stoteles"
Automanų bendruomenę papiktino vieno padangų pardavėjo radijo reklama, kuri siūlo įsigyti padangas padėsiančias apvažiuoti stoteles, kuriose sustoja viešasis transportas. Jeigu apie šią reklamą girdite pirmąjį kartą, leiskite jums ją pakartoti : - „Brangioji, pažadinkim savo žvėriuką... Su „Kumho“ padangomis visi saugūs, net autobusų stotelėje“.
Ar žinote kaip reklamą užsakiusi bendrovė pateisino savo elgesį? Įmonės atstovai teigė, jog ši reklama yra priemonė padedanti atkreipti dėmesį į saugumą keliuose. Kaip? Įprastus vartotojus skatinanti pirkti produktą, kuris papildys įmonės sąskaitą?
Suprantu, kad reklamos versle norint į save atkreipti dėmesį, reikia išsiskirti ir sugebėti atkreipti visų dėmesį, tačiau mane labiausiai piktina tai, jog ši reklama prasilenkia su elementaria etika. Ar nuo šiol naudosimės kitų nelaimėmis, jog galėtume užsidirbti 5 eurus prisidengdami saugaus eismo etikete?
2 ) Autosporto renginiai padės „kelių ereliams" išsikrauti?
Mėgėjiškos automobilių sporto varžybos - nuostabūs renginiai, kuriuose galima ne tik išsikrauti, bet ir suprasti kaip automobilis elgiasi vienoje ar kitoje situacijoje. Mėgėjiškos varžybos tikrai padeda tobulinti vairavimo įgūdžius, o ir noras pritraukti žmones į mėgėjiškas varžybas - sveikintinas, tačiau nereikia maišyti šilto su švelniu.
Gatvėse chuliganiškai besielgiančių vairuotojų visada buvo ir bus. Į tokio tipo renginius atvyksta žmonės, kurie nori šeštadienio ar sekmadienio popietę praleisti bendraminčių būryje, tobulindami savo vairavimo įgūdžius, jų venomis teka tepalo ir benzino kokteilis, o ne skiesta degtinė. Tad, kol nebus pakeistas valstybės požiūris į vairuotojų rengimą ir infrastruktūros plėtimą, jokie skambūs šūkiai nepadės.
3 ) Automanai - „kelių balandžiai"
Per penkerius „Automanas.lt“ gyvavimo metus mes pastebėjome, kad patobulinto, mylimo ir prižiūrimo automobilio savininkas labai dažnai iškart traktuojamas kaip žmogus, kuris nuolatos siautėja bendro naudojimo keliuose. Tačiau tai tik kai kurių žiniasklaidos priemonių sudarytas stereotipas.
Savo automobilius puikiai pažįstantys automanai rūpinasi situacija bendro naudojimo keliuose. Kai žmogus šeštadienio vakarą su draugais iškeičia į varžtų sukinėjimą šaltame garaže, bendro naudojimo keliuose jisai elgsis atsakingiau vien dėl to, jog jis nenori, kad šimtai darbo valandų plušant prie automobilio nenueitų veltui atlikus vieną neatsakingą manevrą.
Didžioji dalis visuomenės vis dar galvoja, jog ne standartinis modifikuotas automobilis priklauso žmogui, kuris nesugeba atsakingai elgtis bendro naudojimo keliuose. Kad ir kaip dažnai apie tai kalbama, tačiau tai nėra tiesa. Per pastaruosius penkis metus, kiek kartų automanų vairuojami automobiliai pateko į avariją? Norint visus suskaičiuoti visus atvejus mums greičiausiai užtektų vienos rankos pirštų. Kovoti su keliuose vyraujančiu anarchizmu galima tik aiškiai išskyrus potencialią rizikos grupę ir dirbant su ją pakeisiančiais metodais. Apie specialius kursus, baudas ir ribojimus mes jau ne kartą rašėme.
Tad turėdamas progą, aš norėčiau pabrėžti ir dar kartą pakartoti, kad žmonės mylintys ir puoselėjantys autokultūrą Lietuvoje nėra tie patys, kurie neatsakingai elgiasi su savo transporto priemonėmis bendro naudojimo keliuose.
Ramūnas Žilionis / Automanas.lt
Pastaruoju metu netyla diskusijos apie kelias iš eilės „BMW“ vairuotojų sukeltas avarijas ir į dvi stovyklas pasidalinusią visuomenę. Dar iki šių įvykių ir diskusijų, šių metų pradžioje mes jau prognozavome, kad po tokių avarijų pasigirs siūlymai didinti baudas už kelių eismo pažeidimus, bei įvesti naujas sankcijas. Norinčių pasinaudoti šia situacija atsirado ne vienas ir ne du, kurie lyg kokie nors gydytojai su šventintu vandeniu nusprendė išspręsti „kelių erelių“ problemą.
1 ) Padangos apsaugos nuo „atsitrenkimo į stoteles"
Automanų bendruomenę papiktino vieno padangų pardavėjo radijo reklama, kuri siūlo įsigyti padangas padėsiančias apvažiuoti stoteles, kuriose sustoja viešasis transportas. Jeigu apie šią reklamą girdite pirmąjį kartą, leiskite jums ją pakartoti : - „Brangioji, pažadinkim savo žvėriuką... Su „Kumho“ padangomis visi saugūs, net autobusų stotelėje“.
Ar žinote kaip reklamą užsakiusi bendrovė pateisino savo elgesį? Įmonės atstovai teigė, jog ši reklama yra priemonė padedanti atkreipti dėmesį į saugumą keliuose. Kaip? Įprastus vartotojus skatinanti pirkti produktą, kuris papildys įmonės sąskaitą?
Suprantu, kad reklamos versle norint į save atkreipti dėmesį, reikia išsiskirti ir sugebėti atkreipti visų dėmesį, tačiau mane labiausiai piktina tai, jog ši reklama prasilenkia su elementaria etika. Ar nuo šiol naudosimės kitų nelaimėmis, jog galėtume užsidirbti 5 eurus prisidengdami saugaus eismo etikete?
2 ) Autosporto renginiai padės „kelių ereliams" išsikrauti?
Mėgėjiškos automobilių sporto varžybos - nuostabūs renginiai, kuriuose galima ne tik išsikrauti, bet ir suprasti kaip automobilis elgiasi vienoje ar kitoje situacijoje. Mėgėjiškos varžybos tikrai padeda tobulinti vairavimo įgūdžius, o ir noras pritraukti žmones į mėgėjiškas varžybas - sveikintinas, tačiau nereikia maišyti šilto su švelniu.
Gatvėse chuliganiškai besielgiančių vairuotojų visada buvo ir bus. Į tokio tipo renginius atvyksta žmonės, kurie nori šeštadienio ar sekmadienio popietę praleisti bendraminčių būryje, tobulindami savo vairavimo įgūdžius, jų venomis teka tepalo ir benzino kokteilis, o ne skiesta degtinė. Tad, kol nebus pakeistas valstybės požiūris į vairuotojų rengimą ir infrastruktūros plėtimą, jokie skambūs šūkiai nepadės.
3 ) Automanai - „kelių balandžiai"
Per penkerius „Automanas.lt“ gyvavimo metus mes pastebėjome, kad patobulinto, mylimo ir prižiūrimo automobilio savininkas labai dažnai iškart traktuojamas kaip žmogus, kuris nuolatos siautėja bendro naudojimo keliuose. Tačiau tai tik kai kurių žiniasklaidos priemonių sudarytas stereotipas.
Savo automobilius puikiai pažįstantys automanai rūpinasi situacija bendro naudojimo keliuose. Kai žmogus šeštadienio vakarą su draugais iškeičia į varžtų sukinėjimą šaltame garaže, bendro naudojimo keliuose jisai elgsis atsakingiau vien dėl to, jog jis nenori, kad šimtai darbo valandų plušant prie automobilio nenueitų veltui atlikus vieną neatsakingą manevrą.
Didžioji dalis visuomenės vis dar galvoja, jog ne standartinis modifikuotas automobilis priklauso žmogui, kuris nesugeba atsakingai elgtis bendro naudojimo keliuose. Kad ir kaip dažnai apie tai kalbama, tačiau tai nėra tiesa. Per pastaruosius penkis metus, kiek kartų automanų vairuojami automobiliai pateko į avariją? Norint visus suskaičiuoti visus atvejus mums greičiausiai užtektų vienos rankos pirštų. Kovoti su keliuose vyraujančiu anarchizmu galima tik aiškiai išskyrus potencialią rizikos grupę ir dirbant su ją pakeisiančiais metodais. Apie specialius kursus, baudas ir ribojimus mes jau ne kartą rašėme.
Tad turėdamas progą, aš norėčiau pabrėžti ir dar kartą pakartoti, kad žmonės mylintys ir puoselėjantys autokultūrą Lietuvoje nėra tie patys, kurie neatsakingai elgiasi su savo transporto priemonėmis bendro naudojimo keliuose.