Gamintojo teigimu, automobilis su papildomai užsakomu „Track Pack“ 20,8 km ilgio Niurburgringo konfigūracijoje užfiksavo 7 min. 4,95 sek. laiką. Tai – greičiau nei iki šiol bet kuris kitas elektromobilis, įskaitant ir daug galingesnius konkurentus.
Daugiau naujienų apie elektromobilius – specialioje „Elektromobilis“ rubrikoje.
Įveikė net „Rimac Nevera“
Įspūdingiausias pasiekimas – „SU7 Ultra“ įveikė net kroatų elektrinį hiperautomobilį „Rimac Nevera“, kuris su 1 407 kW galia (1 914 AG) ratą įveikė per 7 min. 5,29 sek.
Tai reiškia, kad trijų variklių, 1 138 kW galios kiniškas sedanas šį kartą buvo tiesiog greitesnis – nors ir vos 0,34 sekundės skirtumu.
Dar ryškesnis skirtumas matyti lyginant su „Porsche Taycan Turbo GT“. Šis modelis, specialiai pritaikytas trasai, trasą įveikė per 7 min. 55 sek. – beveik minutės skirtumas.
Gamintojas teigia, kad bandymų metu automobiliui pavyko užfiksuoti 346 km/val. greitį, tačiau „Xiaomi“ taip pat patvirtina, kad esant pakankamai ilgai tiesiajai, automobilis pasiektų ir 350 km/val.
„Xiaomi“ komunikacijoje šis rekordas apibrėžiamas kaip „greičiausias elektrinis verslo klasės sedanas“. Visgi Niurburgringo trasos kontekste šis modelis įrašomas į istoriją tiesiog kaip greičiausias serijinės gamybos elektromobilis.
Nors „Xiaomi“ pasiekimas reikšmingas, tačiau bendras Niurburgringo rekordas, vis dar, priklauso „Porsche 919 Hybrid Evo“ – lenktyniniam bolidui, trasą įveikusiam per 5 min. 19,95 sek.
Greičiausiu serijinės gamybos automobiliu išlieka „Mercedes-AMG One“. Jis trasą įveikė per 6 min. 29 sek.