„Silk Sports Car Company“ bendrovės vyriausiasis finansininkas, Giovanni Lamorte, kalbėdamas su Italijos dienraščiu „Il Sole 24 Ore“ teigė, jog bendrovė susidūrė su finansiniais sunkumais, kuriuos iššaukė Ukrainoje vykstantis karas. Vis dėlto, naujienų agentūra „Reuters“ pranešė, jog bendrovės problemos galimai yra didesnės, mat „Silk Sports Car Company“ bendrovės veiklą šiuo metu tiria Italijos prokurorai.
Praėjusią savaitę Italijos mokesčių inspekcija apsilankė Italijos viešųjų pirkimų agentūros „Invitalia“ biuruose, kad surinktų dokumentus, susijusius su „Silk Sports Car Company“ paraiška gauti 38 mln. eurų valstybės finansavimą gamyklai Reggio Emilia mieste statyti.
„Silk Sports Car Company“ buvo įkurta amerikiečių investuotojo ir Kinijos automobilių gamintojos „FAW“ iniciatyva. „FAW“ yra vienas didžiausių automobilių gamintojų Kinijoje, kuris šiuo metu Europoje turi ambicingų planų siekiant pardavinėti „Hongqi“ markės vardu pavadintus elektromobilius.
2021 m. gegužę jungtinė „Silk Sports Car Company“ kompanija paskelbė, kad Kinijoje ir Italijoje kurs ir gamins elektrinius ir hibridinius prabangius hiperautomobilius su „Hongqi“ prekės ženklu. Italijos gamykla turėjo būti pastatyta Redžo Emilijoje, vietovėje, vadinamoje Italijos variklių slėniu, kurioje įsikūrę tokie prekių ženklai kaip „Ferrari“, „Lamborghini“, „Maserati“ ir „Ducati“.
Bendrovė siekdama realizuoti savo tikslą, pasamdė aukšto lygio vadovus, įskaitant buvusį „Ferrari" generalinį direktorių Amedeo Felisą, buvusį BMW ir „Maserati“ vadovą Roberto Fedeli ir buvusį „Lamborghini“ pardavimų vadovą Paolo Gabrielli.
2021 m. rugsėjį „Silk Sports Car Company“ pademonstravo pirmąjį koncepcinį automobilį. Jis turėjo iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, kurią sudarė V8 ir du elektros varikliai. Bendra šios jėgainės galia siekė 1400 arklio galių, o iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 1,9 sekundės. Maksimalus greitis – 400 km/val.
„Silk Sports Car Company“ iš pradžių planavo investuoti 1 mlrd. eurų į pirmojo modelio gamybą bei modernios gamyklos ir mokslinių tyrimų ir plėtros centro statybas.
Emilijos-Romanijos valdžios institucijos atsižvelgdamos į geranoriškus bendrovės norus pažadėjo finansinę pagalbą, kad būtų sustiprintas regiono, kaip automobilių pramonės centro, vaidmuo. 2015 m. šio regiono valdžia padėjo užtikrinti „Lamborghini“ investicijas į visureigio „Urus“ gamybą, suteikdami 20 mln. eurų subsidiją.
Valdžios atstovai tikėjosi, jog „Hongqi S9“ gamyba prasidės 2023 m. pradžioje, tačiau planas taip ir nebuvo įgyvendintas. Įtarimus ir nuogąstavimus dar labiau sustiprino, kai „Silk Sports Car Company“ delsė pasirašyti sutartį dėl žemės sklypo gamyklai įsigijimo.
2022 m. liepą Emilijos-Romanijos regiono vyriausybė paprašė „Silk Sports Car Company“ garantijų, vietos valdžios institucijoms nerimaujant, kad planas sukurti daugybę darbo vietų įstrigo. Tuo metu bendrovės valdybos narys Li Chongtianas patvirtino, kad Kinijos gamintoja „FAW“ visiškai remia projektą, tačiau pastarųjų dienų įvykiai rodo, jog ambicingas projektas neturi jokių prošvaisčių būti įgyvendintas.